Ovulatie test of cervix slijm volgen?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo dames,</p><p>Denk dat niemand echt het antwoord heeft maar misschien herkent iemand het.</p><p>Volgens de ovulatie testen had ik vrijdag/zaterdag mijn eisprong. Wat ik al vreemd vind omdat deze volgens de app vandaag zou zijn. Heb nu op dag 9/10 na mijn menstruatie de eisprong gehad. Ben ook 2 dagen later ongesteld geworden dus wellicht heeft mijn lijf de oorspronkelijke eisprong aangehouden?</p><p>Nu heb ik alleen gister ochtend en vanochtend nog van dat cervix slijm gehad welke je hebt wanneer de eisprong moet naderen?? Volgens internet.. ovulatie testen liepen echter af sinds zaterdag ochtend. Ik deed sochtends en savonds voor de zekerheid.</p><p>Herkent iemand dit en waar ga je vanuit, de ovulatie test of slijm?</p>

Heb je een foto mupload van je ovu test dan kunnen we meekijken 

Dat is deze dan als het werkt.
https://www.mupload.nl/img/uozrhhav4crc.jpg

1e = donderdag ochtend
2e = donderdag avond
3e = vrijdag ochtend
4e = vrijdag avond
5e = zaterdag ochtend
6e = zondag ochtend
7e = zondag avond

Heb nog eens beter gezocht en denk dat ik de eerste keer niet op het juiste had gekeken.
Het slijm wat ik had zou een teken moeten zijn geweest dat de eisprong geweest is.
En dat zou denk ik kloppen met de ovulatie testen die ik heb.

Slijm wat gister ochtend dus dan zou de eisprong ergens tussen vrijdag nacht en zondag ochtend geweest zijn.

Ik ben geen fan van de kruitvat ovulatietesten, maar de bovenste lijkt me toch het meest positief.
Een klodder eiwitachtig slijm kan ook nog wel eens voorkomen na eisprong. En ik heb het ook meestal een dag of 2 voordat ik ongesteld moet worden. Iedereen is daarin anders helaas. 
En ja de fase tot eisprong is vaak waar de variatie zit in cyclus lengte. Ook vrouwen die heel regelmatig zijn, hebben wel eens een afwijkende cyclus. Dus een keer een eisprong die 2 dagen eerder is dan normaal lijkt mij niet vreemd hoor.

Dwaallichtje daar kwam ik gister dus achter dat dit eigenlijk altijd een teken is dat je eisprong geweest is.

Stel dat ik door ga naar de volgende ronde, welke testen vind je fijn?
Heb toch wel wat goede hoop dat we op de juiste dag seks hebben gehad. Het kwam er alleen vrijdag avond van maar de meest positieve test is van donderdag en klodder van zondag ochtend.
Bedankt voor je berichtje!

Laat maar, zondag amper positief, gister overgeslagen, vanmorgen dacht ik laten we eens kijken, echt vet vet positief haha.

Net nog een gedaan en nog donkerder dan vanmorgen, echt donkerder dan dit is niet mogelijk.
Heb er nog eentje die gooi ik er morgen ochtend nog maar tegen aan en vanavond actie ;-)

Terug
Bovenaan