Ovulatie test positief?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi hoi,</p><p>Is deze ovulatie test positief? Of moet ie nog een tikkie donkerder zijn?</p><p>
4qsmy4.jpg
</p><p>Na 8 maanden plannen we het klussen nu iets meer, maar dat is soms lastig met onregelmatig werk (zowel ik als mijn vriend). Dus zul je altijd zien dat ik nu een positieve test heb, met een vriend die nu avonddienst heeft en ik morgen een ochtenddienst. Stel dat we vanavond niet kunnen klussen en morgenavond wel, zal ik 'm dan gemist hebben?  </p><p>(Uiteraard hoop ik vanavond en morgen te kunnen klussen)</p><p> </p>

Kan je link niet openen.. heb je de onderste gepakt van die site?
Wij werken ook "om elkaar heen" maar spermacellen blijven toch wel enkele dagen in leven dus wij begonnen gewoon ca een week (omdat ik pas wist wanneer ie was als het zo ver was beetje gokken) voor de eisprong en dan om de dag. Soms 3 dagen niet door vroege/late/vroege/late/moe haha.. en op de dag van de piek zelf en de dag erna nog. Als je dan een keer mist is niet zo'n ramp. 

Maar ik kan dus je test niet zien of je nu echt je piek hebt. Als de test morgen lichter wordt met testen wel en als ie dan donkerder of het zelfde is had ik dan oas de piek (kwam ik achter met de smileytest van cb).
Maar stel dat je nu wel de piek hebt dan is de eisprong over 24-36 uur en dan is de eicel nog ongeveer 12 uur bevruchtbaar. Dus morgenavond zou dan nog moeten lukken. De snelste zwemmer heeft maar 3 kwartier nodig ?

https://www.mupload.nl/img/4qsmy4.jpg
Nu wel?

Ah oke, ja overal lees ik wat anders en ik weet echt niet door onregelmatige cyclus wanneer die precies springt zeg maar. Vorige cyclus geen positieve test gehad helaas.
Dat om de dag vrijen in vruchtbare week proberen wij ook, maar doordat ik onregelmatig ben laatste tijd, is dat soms lastig. Laatste keer hebben we donderdag geklust, deze cyclus echt drama met klussen wegens verschillende diensten, maar goed hij hoeft maar een keer raak te zijn haha

Das wel positief hoor... Hij springt volgens mij vanaf 8 tot 12 uur na lh stijging tot max 48 uur.. 
Ik had gister ochtend positieve test en nu voor het eerst met echo erbij en vanochtend al gesprongen dus binnen 24 uur.. Per persoon erg verschillend, sommigen voelen een eisprong.. Ik had gisteravond buikpijn dus gok dat het toen was 

Yes nu wel. Zou idd ook zeggen dat ie positief is. 

Hoe lang erna ie springt is denk ik lastig precies te zeggen omdat je niet weet of dit je piek is of misschien over 5 uur of 5 uur geleden nog net meer dus wanneer begin je met tellen ??‍♀️ Dus tenzij je via het zkh ziet wat er gebeurt is het een beetje gissen. 

Ik dacht iig ook dat het door die onregelmatige diensten wel lastig kon worden maar toch was het die ronde raak. Dus zou gewoon doen wanneer het kan en als je afgelopen dagen seks hebt gehad is dat misschien wel al genoeg.

Veel succes! 

Bedankt voor jullie reactie! Kreeg je gewoon maar een overduidelijk seintje he, dan was het een stuk makkelijker ?. 
Gisteren de diagnose pcos gekregen dus dat verklaart ook waarom ik de ene cyclus geen duidelijke piek had en de andere cyclus weer wel.
Net weer getest en nu was het 2e lijntje een stuk minder duidelijk. Misschien een stomme vraag he maar betekent dit dat mijn eisprong nu 'aan de gang' is? Door al die verschillende info die ik vind weet ik het niet meer zo goed.

ooh vervelend van je PCOS, ik weet het ook nu sinds 2 weken..

Het is mogelijk dat je eisprong heeft plaatsgevonden, dat is altijd lastig te zeggen, je LH piek is in ieder geval voorbij.. 
De dag na je ovulatie ben je echter nog wel vruchtbaar 
vanaf nu mag je ongeveer 14 dagen rekenen tot je NOD

Terug
Bovenaan