Ovulatie test vanmorgen positief wanneer seksen?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Het is misschien een beetje een rare vraag, maar ik had vanmorgen een positieve ovulatie test van clear-blue en er staat binnen 24-48 uur seks hebben.
Kunnen jullie mij dat zeggen wanneer het beste is vanavond en morgenavond of pas vanaf morgen.?

Groetjes

Goede vraag, Willy. Ik had 5 positieve resultaten in 1 week, dus heb maar zowat iedere dag geklust. Dus misschien vanavond en morgenavond???

Have fun!

Goede vraag, Willy. Ik had 5 positieve resultaten in 1 week, dus heb maar zowat iedere dag geklust. Dus misschien vanavond en morgenavond???

Have fun!

ik zou voor vanavond gaan! het zaad kan twee a drie dagen rond hangen en dan nog goed zijn.dus beter iets te vroeg klussen dan te laat.

ik test zelf met sensitest en had gister een heel licht tweede streepje en vandaag een duidelijk streepje (niet zo duidleijk als de test streep maar toch duidleijk aanwezig. ik lig er vandaag dus ook op tijd in, haha.

suscses!

ik zou voor vanavond gaan! het zaad kan twee a drie dagen rond hangen en dan nog goed zijn.dus beter iets te vroeg klussen dan te laat.

ik test zelf met sensitest en had gister een heel licht tweede streepje en vandaag een duidelijk streepje (niet zo duidleijk als de test streep maar toch duidleijk aanwezig. ik lig er vandaag dus ook op tijd in, haha.

suscses!

Ik zou zeggen vanavond!! En als je zin hebt morgen nog een keer!!

Groetjes Karin

Ik zou zeggen vanavond!! En als je zin hebt morgen nog een keer!!

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan