Ovulatie test

<p>hallo dames,</p><p>Ik plaatst dit voor een vriendin van mij. Zij probeert al 3 jaar zwanger te worden en is al die tijd onverklaarbaar zwanger zoals de gynaecologen aangeven. Nu is ze 2 dagen over tijd en had thuis alleen nog een ovulatie test liggen. Die heeft ze gebruikt en geeft een positieve uitslag. Ik heb wel eens gelezen dat een ovulatie test ook als zwangerschaps test kan dienen.</p><p>Heeft iemand hier ervaringen mee? Morgen gaat ze een echte test halen maar voor nu ; iemand die hier wat meer over kan vertellen? </p><p> </p>
 
Hallo, als een ovulatietest positief is dan kan dit 2 dingen betekenen. Of ze heeft haar eisprong of ze is zwanger. De test reageert op beide.
 
 
Hallo Jolanda,
Bedankt voor je reactie. Eisprong kan het nog niet zijn omdat ze nu 2 dagen over tijd is. Ik hoop zo dat het nu eindelijk raak is voor hun  ?
 
Het kan inderdaad betekenen dat ze zwanger is, ik hoop het voor haar!!!
Ik heb echter volgens de test de afgelopen maand ook 3x een eisprong gehad wat natuurlijk niet kan. Dit bepaalde merk werkt voor mij gewoon niet blijkbaar 
Heel veel succes voor je vriendin! 
 
Hoi
Je vindt daar idd weinig over terug. Ook al gezocht...
Ik gebruik al een hele tijd bij testen om mijn eisprong te vinden. Die begon al heel vroeg te tekenen,op dag 11 terwijl ik normaal eisprong heb op dag 14/15. Dag 14 en 15 was dan negatief (geen dubbele streep) Toen ik zondag nog een test deed omdat ik dacht dat mijn eisprong pas later was, stonden er idd weer 2 strepen, wel licht van kleur.
Ik heb dit ook al ergens gelezen dat het een eventuele zwangerschap zou kunnen betekenen. Maar na 11 mnd durf ik er precies niet echt op hopen. Hoewel mijn borsten gespannen voelen en ik een licht gevoel van misselijkheid heb en verschrikkelijke hoofdpijn. Volgens mijn app moet ik ook maar volgende week vrijdag ongesteld worden, beetje vroeg al zeker er nu al de "symptomen" van te hebben?
Soms heb ik het gevoel dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Haha... ik heb je weer goed liggen gehad deze maand..  
We zien wel... 
 
Terug
Bovenaan