ovulatie test?

A

Anoniem

Guest
ik heb een cyclus van 33 dagen. nu wil ik graag weten wanneer ik mijn eisprong ongeveer heb. hoe reken ik dat uit?

zijn er mensen die ervaring hebben met een ovulatie test? hoe werkt dat?

Hoi Wilma,

Je hebt je eisprong ongeveer 14 dagen voor je menstruatie (12-16 dgn).
Als je een cyclus hebt van 33 dagen heb je dus rond dag 19 je eisprong.

Groetjes

Juup

Hai

Nou ook ik zal niet weten hoe een ovulatietest werkt en net zoals jou ben ik wel benieuwd dus helaas je hebt niks aan mijn antwoord. Kan je het niet op een andere site vinden?     Weet jij wel hoe de temperatuurmethode werkt?

liefs wies

ik heb wel van de temp methode gehoord.
,oet je elke morgen op dezelfde tijd je temp opnemen en als hij iets verhoogd is zit je in de vruchtbare periode

Ik kan jullie van harte ovulatietesten aanbevelen dames.
Ik heb vorige maand 2 setjes van 5 gekocht via babybrabbel (premom.nl) en  zag dus mooi dat ik op dag 9 of 10 ging ovuleren en 2 weken daarna had ik positieve zwangerschapstest!!
De testen werken een beetje als zwangerschapstesten. Je vangt wat urine op (geen ochtendurine en niet nadat je veel gedronken hebt) en je ziet zo of je eisprong eraan komt of niet. Het kan nooit kwaad een beetje inzicht te krijgen in je cyclus.

Succes ermee.

TeHa

teha dank je wel! als het deze ronde niet lukt zal ik dat eens proberen. heb je goede ervaringen met premom.nl? ik heb daar nl net een setje testen besteld. zijn daar lekker goedkoop

nou dat moet ik dan ook maar eens gaan doen he, als ik weer ongi word. bedankt voor je tip.

liefs wies

Terug
Bovenaan