Ovulatie test

<p>Hoi hoi </p><p>Ik heb een vraag , </p><p>waarom blijft ovulatie testen positief ? <br />ik had het elke ochtend gedaan en hij blijft positief en dat 2 weken lang ?</p><p>meet een ovulatie test ook een zwangerschap dan ?</p><p>want ben al 3 maanden niet ongesteld geworden </p>

Zelf heb ik hier geen ervaring mee. Een vriendin had ook lange tijd positieve ovulatietesten en bleek inderdaad zwanger te zijn na het doen van een zwangerschapstest. 

Ovu test geeft maar 2 dagen je lh piek aan te zij je zwanger bent dan blijft die positief uitslaan ik zou dus maar eens een zwangerschap test doen. Mag ik vragen waarom je dat nog niet hebt gedaan omdat je al 3 maanden niet ongesteld bent geweest?

Heb je een foto van een zwangerschap test? Misschien is die duidelijker dan je denkt. Anders moet je cb digitaal eens proberen. Hoe lang geleden is de miskraam?

https://www.mupload.nl/img/muaplv0ojsy3z.png

Vorig jaar heb ik een miskraam gehad ? 
hier zijn me testen, 2 bovenste zijn ovulatie testen en de andere zijn hcg testen (de derde van boven is heel licht )

Wat voor testen heb je en hoe laat test je in de ochtend? Ovulatietesten doe je namelijk niet met de eerste urine, tenzij in de bijsluiter anders vermeld staat. Is de teststreep minstens even donker als de controlestreep?

Terug
Bovenaan