Ovulatie test

A

Anoniem

Guest
Dag dames, ik zit er over te denken om aan de ovulatietest te gaan zodat ik duidelijker kan zien wanneer mn ovulatie is (ik voel   het niet). Welke zouden jullie mij aanraden?

Bedankt, Jen

hoi
op sensitest.nl heb je heel goedkope testen. Ik heb ze ook al gebruikt. Met clearblue heb ik geen ervaring, die ga ik misschien volgende maand proberen al het niet raak is.

groetjes

Hoi,

Misschien is het een idee om te temperaturen, geeft je meer info. en is veel goedkoper. Mijn ervaringen mer ovutesten zijn niet zo best...

Suc6,   Irianne

hoi

Ik heb deze maand ook voor het eerst ovulatie testen gebruikt, en ik ben er heel tevreden mee.
Ik heb een hele onregelmatige cyclus en wist dus nooit wanneer ik nou moest klussen.
Danzij die testen wel, super!
Ik had ze ook besteld bij sensitest.nl   van die dipsticks voor een paar euro.
super spannend als je dan een 2e streepje ziet.. je voelt je dan al half zwanger. haha
temperaturen lijkt me zo'n gedoe.. en ook niet helemaal betrouwbaar..
en je bent dan altijd net te laat volgens mij.

nou veel suc6
liefs Eva

Hoi,

Ik heb deze maand ook die dipsticks van sensitest gebruikt en ben er wel tevreden over.
Zo weet je tenminste wanneer je precies gericht moet klussen!
Ik kan het je zeker aanraden.

Groetjes Iris

Ik zou ook gaan voor de goedkope internet testen. Je hebt goede bij sensitest.nl en zozwanger.nl

Beiden gaven bij mij een duidelijke piek.

oja, bij zozwanger hebben ze ook ovulatiekaarten. Daar kan je de gegevens over de testdag op schrijven zodat je elke dag kan vergelijken. Best handig...

Dag dames, bedankt voor alle tips, ik heb sensitest dipsticks besteld, hopen dat ze snel binnen zijn.

Groetjes

Terug
Bovenaan