Ovulatie-test

Ik las hier al een paar keer over meiden die een ovulatietest gebruiken. Welke gebruiken jullie (wat zijn verschillen), hoeveel testen zitten er in een verpakking, hoeveel testen moet je hebben, wie heeft er al positief resultaat gehad?

Dit is nu voor ons ronde 7 voor de tweede (de eerste was de tweede ronde raak, dus nu wel een kleine teleurstelling...), en ik heb zo'n idee dat het ook dit keer niet raak zal zijn. In mijn nachtdienst (de 7de op de 8ste) heb ik een stekende pijn gevoeld rechtsonder in mijn buik, en ik denk dat het de ovulatie zou kunnen geweest zijn (...). Maar ja, midden in de nachtdienst schiet dat natuurlijk niet op en is er van klussen pas 's avonds iets gekomen.
De test via het internet die ik altijd deed zegt dat ik de 10de mijn ei zou hebben, maar volgens de info op de site van clearblue kan dat ook twee dagen eerder of later zijn geweest. Domme ik dat ik dat niet wist!
Als ik deze ronde niet zwanger ben ga ik denk ik met de ovulatie-testen aan de slag.
Groetjes, Esther.

Hoi Esther,
ik heb zelf de dipstick ovu-testen van sensitest online gekocht. je kan op de site zien wat voor pakketten er te koop zijn. de kleinste is dacht ik 6 stuks. dit vond ik zelf wat weinig omdat je de eerste keer niet weet wanneer je precies je piek hebt. (misschien heb je je eisprong later dan je dacht)  ik had een pakket 1 keer groter dan die van 6 gekocht. ze zijn lang houdbaar dus je kan ze de volgende maand (hoplijk niet natuurlijk)  ook gebruiken.  ik vond ze makkelijk in gebruik. er staat ook een gebruiksaanwijzing op het net.

http://www.sensitest.nl/ index.php?page=100 ·testen&r=&s=

Succes.
Groetjes,
Sara

(ps er zit een spatie tussen .nl/ en index anders kon ik de site niet plakken)

hoi esther
ik had de testen van sensitest   ...en ik heb gelijk een combinatie pakket besteld....24 dipsticks ov.test en 3x zwangerschapstest   voor 30,-..
maar dan kan je wel 24 dagen testen of tot je je ei hebt gevonden en dan de rest volgende maand   en ja de zwangerschapstesten   zijn altijd handig he....
ik heb in de 2e rond mijn ei gevonden   is heel makkelijk: je wacht tot je 2 fel rose streepjes heb en dan komt je ei binnen 24/48 uur..
dus ik had op zondag ochtend 2 fel rose streepen en dus komt mijn ei tussen zon en di ongeveer.....
maar let op dat je controle  streepje wel goed fel rose is he..want hij word vaak wel een heel vaag streepje maar dat telt niet..
t hormoon dat de test meet   zit namelijk altijd in je bloed maar 24/48 uur voordat je ie komt word t in   een keer 20 x meer   en dan word je streepje dus fel rose..!!
he esther heel veel succes met de testen..ojaaa bestellen voor 5 uur en de volgende dag in huis he!!!en voor de volgende x   krijg je 10 % korting dan ....
wat wil je nog meer..
doei
xx lilian

Hoi,

Ik ben met ronde 1 bezig.ronde 1 zonder ovulatietesten.
maar ronde 2 waarschijnelijk wel.ik heb ze besteld op de site van matcare.
het zijn stripjes.
en er is een aanbieding van 2 zwangerschapstesten en 10 ovulatietesten.
of ze het doen geen idee moet ik nog proberen.
ik heb deze maand niet het gevoel dat ik zwanger ben.
had gisteren mijn innesteldag volgende 9 maanden.com
had wel hevige buikpijn en veel plassen.
maar ik las op het forum dat je dan bloed verlies moet hebben.

gr yvon

Hej Yvon,
je hoeft echt geen bloedverlies te hebben hoor met de innesteling, Sommige hebben dat, maar veel merken er ook helemaal niets van, dus laat je vooral niet gek maken!
groetjes saskia

Hoi!

Heb net zelf een combi-pakket van sensitest besteld en gelijk betaald. Ik ben benieuwd hoe snel ik het binnenkrijg...
Ben net gestopt met de pil, na 26 dagen een lichte menstruatie gehad en nu zou ik gisteren volgens de cyclus van 26 weer ongesteld moeten worden, maar dat kan natuurlijk ook wel later zijn ivm met ontpillen, omdat ik het gevoel (zeurderig gevoel in onderrug) dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen, heb ik maar  testen besteld om te gaan beginnen met ovulatietesten...Best wel spannend om ze te bestellen hoor!!

Groetjes,
Jana

Ja shit zeg ben knetter ongesteld, zelfs twee dagen te vroeg! Maar goed, op naar ronde 8! En dit keer met ovulatie-testen! En dit keer zonder dat ik rond de tijd van mijn eisprong in de nacht zit!!! Ook erg handig. Iklas in een andere topic erg positieve verhalen over ovulatie-testen, interessant. Zijn er ook minder positieve verhalen? 't Is maar dat ik mezelf niet gek wil maken met het idee dat die dingen je-van-het zullen zijn...
Mijn eerste dochter is ook in augustus geboren, wie weet is dat wel onze maand ;) En zo niet dan proberen we nog even verder!
Succes allemaal!!!
Esther.

Terug
Bovenaan