Ovulatie test

<p><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo allemaal gister plaatste ik al een topic over de rare ovulatie testen, nu is het helemaal raar de CB gaf woensdag negatief, donderdag en vrijdag een knipperende smiley, en nu weer negatief, snap er niks meer van !</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Heeft iemand hier ervaringen mee?</span></p><p>heb net zonder eerst te drinken dus eigenlijk 5 minuten erna weer geplast en getest, deze knipperde wel, hoe zou dit kunnen eerst negatief en 5 min later wel een knipperende smiley ?</p>
 
Jaa klopt alleen dit zijn de paarse van CB deze geven eerst een knipperende en zouden daarna een vaste smiley moeten geven en dan zou je ovulatie binnen 24/48 plaats vinden alleen was hij dus vanochtend negatief en 5 min laten weer knipperend echt raar 
 
Hoi hoi,
De paarse zijn idd beetje vaag. Een kennis van mij had dit ook en soms kreeg ze helemaal niks. Uiteindelijk bleek het dat ze al zwanger was, heel raar allemaal.
Ik gebruik daarom de roze, dan heb heb je gwn 1 vaste smiley en dan volgt er binnen 24 a 48 uur je ovulatie, tot nu toe gaat het goed.
Mijn arts gaf wel aan als advies om goedkopere testen te gebruiken en bij twijfel de CB er naast gebruiken maar ik vind die lijntjes onduidelijk en ben koppig :) . Ik zou dan volgende keer de roze van CB gebruiken als je wilt.
Groetjes en succes
 
Ik gebruikte de roze van cb maar omdat ze vrij prijzig zijn ben ik naar action over gestapt en die zijn prima. Zie ze goed oplopen en weet duidelijk wanneer de piek is. 
volgens mijn werkt cb niet heel goed met de eerst urine van de dag maar is zoals je gedaan hebt idd de tweede urine beter om te gebruiken.
 
Terug
Bovenaan