Ovulatie testen aangeboden

Ik heb ongeveer 6 doosjes ovulatie testen van de action over die nog maanden houdbaar zijn, die ik liever niet weg gooi. Maak ik er iemand blij mee? Het kost je alleen de verzendkosten. Ze passen in een grote brievenbus enveloppe, met DHL is dat €4,50

ik heb wel interesse, was toevallig net weer op zoek :). Wat is je emailadres? Dan stuur ik je even mijn gegevens als je dat goed vindt op die manier

@MilouP, Hi! Wat leuk! Ja het gaat goed! Ik ben inderdaad niet meer actief hier, alleen nog op de FB pagina. Inmiddels 28 weken zwanger, behalve wat last van mijn bekken gaat alles heel goed en is de baby gezond en actief! Hoe gaat het met jou?? 

Ah wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat!! En 28 weken alweer, de 'meest spannende' periode voorbij! Haha misschien moet ik toch eens een kijkje nemen op die FB pagina, ik heb het nog wel maar al jaren niet gebruikt.. 
Met mij gaat het ook goed! Ons zoontje ligt terwijl ik dit typ lekker op me te slapen?. Hij is 2.5 week geleden met kerst geboren, met 41+5 (hij dacht ik maak het nog even spannend of ik voor de 42 kom?). Hij doet het super, groeit goed, drinkt goed, huilt alleen als hij honger heeft en slaapt 's nachts ook goed, hele makkelijke baby?. Zijn helemaal verliefd en genieten van elk moment ❤️

Gefeliciteerd Milou! Wat super! Fijn dat alles zo goed gaat ? Nou, zeker spannend zo tegen de 42 weken en dat met de feestdagen! ? Geniet er lekker van, ik ben ook zo benieuwd! Het voelt soms nog zo onwerkelijk allemaal ☺️ 
We zijn inderdaad de meest spannende tijd wel voorbij, gelukkig krijgen we ook keer op keer te horen dat het er goed uit ziet en dat ze zo actief is, ook een goed teken is. Dat stelt ook gerust ? 
Ik ben ook niet heel actief op FB, maar die pagina is wel heel makkelijk en toegankelijk. Je kunt kijken wanneer je wil, maar vind het zelf vooral fijn dat ik niet steeds het forum op hoef. Het is gewoon zo bereikbaar en overzichtelijk. 

Terug
Bovenaan