Ovulatie testen action

Hallo,

Wij zijn een maand of 8 aan het proberen om zwanger te worden. Tot nog toe 1 miskraam en daarna iedere maand gewoon weer menstruatie. Dus nu eens gestart met de ovulatie testen van de action.
Maar mijn test streepje heeft echt al 2 weken lang iedere dag zo goed als de zelfde kleur.
Maar behalve vorige week maandag en dinsdag was hij iets lichter en sindsdien lijkt het streepje iedere dag het zelfde. En ik test iedere dag tussen 12:00-13:00.
Heeft een van jullie hier ook ervaring mee? En weet iemand andere testen die duidelijk zijn maar wel betaalbaar?

Groetjes Mares

Hoi,

Ik heb hetzelfde met deze testen. Zit nu op cyclusdag 17 en test lijkt nog steeds negatief (heb meestal een cyclus rond de 28 dagen). Terwijl ik aan mijn lichaam wel lijkt te voelen dat mijn eisprong eraan komt/is gekomen. Ik heb ook die van 2besure gebruikt maar die laten ook nog geen oploop zien. Heb weleens clearblue gebruikt maar die zijn zo duur. Dus ben ook wel benieuwd naar andere adviezen.

ik gebruik zelf de ovulatie testen van Sensitest --> ovulatie test van sensitest <-- klik , hier onder een foto van hoe mijn testjes wel wat verschillende lijntjes gaven

y4mBqT_r5bawC2kYOqNILYpHSygqqjPJNh6v0j5DIK3atD39BASi4kc0Gj8_-h0FBgWxPkdMaKVIiO6cnqB-RkBsKszaAI_yVUG1hXvDtcWmokhFxs02kmtQoKOJtMdYP9rcWfjRivLtRknlZbnaiv82oPSFmNwfLJXXp13EdGMnRVBlO706gjy6G1j7WsgUP1YimTe_CojCOvZbyYbdq1VSPw51YU95_Cod0MzJwmPn78

Terug
Bovenaan