Ovulatie testen bij lichtstreepje zwangerschaptest

Hey dames.
Ik heb even een vraagje.
Ik heb nog een heel licht streepje op mijn zwangerschap test staan van onze miskraam.
Hij loopt duidelijk langzaam af.
Ik vraag mij af heeft het nu al zin om met ovulatietesten te starten of krijg je echt uberhaupt met een klein beetje hcg in je bloed nog geen eisprong. Moet de test hiervoor eerst helemaal wit zijn ?

Ik wil graag mijn eisprong weer opsporen en zou het zonde vinden als ik hem zou missen.

(En ja wij mogen gelijk weer zwanger worden va de verloskundigr en gynaecoloog als ik was gestopt met vloeien)
 
Hoi Nicole, 
Ik snap je helemaal, uit ervaring kan ik je vertellen dat bij mij de ovulatie testen niet betrouwbaar waren. Beetje afhankelijk van je cyclus zou ik toch rond dag 14 en dag 20 zeker vrijen. ( ik heb toen zelf de info gevonden dat de meeste vrouwen na een miskraam op dag 20 weer een eisprong hebben) ik had hem zelf toch rond dag 14, wel positiever zwangerschapstest maar werd helaas alsnog ongesteld. De ronde erna waren de ovulatietesten bij mij pas betrouwbaar. Het is natuurlijk wel een beetje afhankelijk hoelang je zwanger was en of de miskraam natuurlijk is gegaan. 
Heel veel sterkte en succes! 
 
Nog even een aanvulling. Houd er rekening mee dat je cyclus na de miskraam anders kan zijn. Ik ben dus echt al bij dag 10 gaan testen zodat ik m'n ovulatie niet zou missen :) 
 
Dankjewel voor je reactie. 
Ik ben me daar inderdaad van bewust dst mijn cyclus anders kan zijn .
Ik had nooit een regelmatige  cyclus dus dat scheelt weer.
Maar ik vraag me eigen meer af of je überhaupt een eisprong kan krijgen als je nog hcg in je bloed hebt. 
 
Het kan wel, heb ik dus ook gehad maar dan is je hcg al wel heeeeelll laag anders kan het niet. Je gaat je eisprong alleen deze ronde niet vinden met een ovulatietest die blijft onbetrouwbaar. Dus gewoon lekker intiem zijn wanneer je er zin in hebt en ik zou dus rond dag 14 en 20 even extra je best doen ;)
 
 
En hoe moet ik tellen dan ik heb 15 juli een echo gehad waarbij het kindje net 1 dag geen kloppend hartje meer had.
En op woensdag 20 juli met medicijnen mijn miskraam opgewekt. 
 
Oeh dat vind ik lastig, bij mij begon het natuurlijk en ben dus gaan tellen vanaf de eerste dag dat ik bloed verloor. In jouw geval zou ik gaan tellen vanaf het moment dat je bent gaan vloeien door de medicatie, maar wellicht heeft iemand anders hier wel ervaring mee en betere tips. Heel veel succes! 
 
Terug
Bovenaan