Ovulatie testen clear blue 20st

<p>Hey allemaal, </p><p>Gisteren is helaas mijn menstruatie weer begonnen. Na 30 dagen is mijn cylcus weer iets korter. </p><p>Mijn langste cyclus ooit was 44dagen (dat was februari/maart) daarna 34 dagen en nu 30 dagen. Oh ja, ik ben sinds eind augustus 2017 gestopt met de pil.</p><p>Om even terug te gaan naar het onderwerp, ga ik deze nieuwe cyclus weer een keer ovulatie testen gebruiken. Ik heb dus gisteren de clear blue ovulatie testen gekocht 20 stuks. Wie is met deze testen bekend en wanneer zou ik beginnen? </p><p>Eerder heb ik ovulatie testen van de action en Etos gebruikt. Maar ook een par maanden zonder om er minder mee bezig te zijn.</p><p>ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.</p>
 
Die heb ik ook gebruikt.  Vond het vooral makkelijk.  Gaf bij mij duidelijk de piek aan. Wel elke dag rond dezelfde tijd testen. 
 
Ik heb deze ook gehad, staat als het goed is in de bijsluiter wanneer je kan beginnen met testen. Ik heb ook die van sensitest gehad. (Stukje goedkoper en net zo duidelijk) toen ik van die een positive test had, kreeg ik ook een smiley op de CB. 
 
Ik heb ze ook gebruikt, na ongeveer een jaar action testen te hebben gebruikt. Ik wist redelijk wanneer mijn ovulatie was. De eerste maand heb ik alleen S ochtends getest, toen helaas ongesteld geworden. De volgende maand heb ik rond de vruchtbare dagen zowel ‘sochtends als ‘savonds getest. Hierdoor kwam ik erachter dat ik de eerste maand waarschijnlijk net te laat ben geweest met seks. Na de tweede maand was ik zwanger. Inmiddels al 13 weken!
 
 
Thanks ladies! Inmiddels sinds gisteren aan het testen bij het opstaan, want dat mag bij deze van CB. Tot nu toe nog geen smile maar zit ook pas op dag 12.
ben nu al blij met deze testen want hierbij weet je precies je dagen. 
 
Terug
Bovenaan