Ovulatie testen en onregelmatig werken.

A

Anoniem

Guest
<p>Hoihoi,</p><p>ik wil graag met  deze cyclus beginnen voor het eerst met ovulatie testen. Om te kijken wanneer mij ovulatie plaatst gaat vinden. </p><p>ik ben op 26 juni mijn laatste pil geslikt. Toen ben ik 30 juni tot 3 juli ongesteld geweest. En nu net van 30 juli tot vandaag. Ik wil nu gaan kijken of ik mijn ovulatie kan vinden. </p><p>Ik had een cyclus van 30 dagen. ik wil waarschijnlijk woensdag gaan starten met ovulatie testen. (Al voor de zekerheid eerder beginnen) Maar ik werk onregelmatig. Hoe doen jullie dat met ovulatie testen als jullie onregelmatig werken? Welke tijden pakken jullie dan voor de ovulatie test. Ik heb bijvoorbeeld donderdag een dagdienst en daarna een overleg gepland staan. Dus ik verwacht dan pas rond 16;30 uur thuis te zijn ongeveer.</p><p>ik hoor graag jullie tips.</p><p>Kusjes</p>

Hoi hoi. Ik had (ben nu zwanger) ook een cylus van 30/31 dagen. Mijn eisprong was meestal rond dag 18! Ik deed ‘s morgens een test en rond een uur of zes. Maar toen waren wij niet bezig zwanger te raken. Ik wilde alleen graag weten wanneer mijn eisprong was voordat we er wel voor zouden gaan. Succes ?

Terug
Bovenaan