Ovulatie testen ervaringen?

<p>Hoi,</p><p>Ik heb een cyclus van 55 dagen.. ik heb maandag 27 juli een ovulatie test gedaan en was ineens gelijke strepen (die van de Kruidvat) op dag 31. Een dag later had ik 1 dikke streep en 1 dunne streep. </p><p>Is mijn eisprong dan geweest op 27 juli ? </p><p>Wie heeft er nog meer ervaring met cyclus van 55 dagen. Van me zoontje was ik zo zwanger ondanks de lange cyclus. </p>
 
Excuses de app doet vreemd. Ik wilde typen: je kunt beter die van clearblue gebruiken, duurder maar wel heel duidelijk met een smiley bij de ovulatie en geen smiley bij geen ovulatie. Succes!
 
Als je 2 gelijke strepen hebt gehad denk ik haast van wel. Ik heb zelf de digitale ovulatietesten van sensitest gebruikt omdat die een + of - aangeven, duidelijker kan niet. Zijn ook een stuk goedkoper dat clearblue en er zitten ook 3 zwangerschapstesten bij. Was voor mij wel voor het eerst dat ik ovulatietesten heb gebruikt. 
 
Ja dit is ook voor mij de eerste keer voor gebruik van ovulatie testen. Dr strepen waren gelijk maandag rond 12 uur en dinsdag rond 12 uur was de streep minder zichtbaar. 
Maar de test was 1 maandje over datum dus hoop dat het klopt..  
 
Ja ik heb een regelmatige cyclus maar wel van 55-60 dagen.. 
Dit is de eerste maand dat ik ben begonnen met de testen ik heb een app op de telefoon die geeft aan eisprong 7 augustus maar 27 juli waren al zo duidelijke gelijke strepen echt donker.. Nouja wacht wel af ik test nog even een paar dagen door maar streepje na de 27 juli is veel lichter. 
 
En mijn cervixslijm was ook helder en meer als anders en dat was de 28 juli ook al minder geworden..  hoop dat het toch de eisprong was 
 
Terug
Bovenaan