Ovulatie testen met foto

<p>hoi! </p><p>Wie kan me helpen! </p><p>Ik ben bezig met ovulatie testen. Nu had ik al een paar dagen iets donkere testjes. </p><p>Vanmorgen 10.00 was hij dus echt donker maar nog niet zo donker als vorige maand tijdens mijn ovulatie. </p><p>Nu heb ik er om 15.00 weer 1 gedaan en die was veel lichter... </p><p>wat denken jullie? </p><p>Die ik om 15.00 heb gedaan ligt onder die van vandaag. De laatste dus. </p><p>https://www.mupload.nl/img/pppwoq3wp3.jpeg</p><p> </p>
 
De rechterkant van die ene is wel even donker als de controle streep. Zoek eens op lichte testresultaten bij sensitest. Daar lijkt dit wel op en in dat geval was die van 10:00 positief
 
Ja dit is alleen geen sensitest. Heb idd al zitten googelen. Kan misschien ook zo zijn dat die een paar uur er voor donkerder had geweest.. vanmorgen iig sex gehad voordat ik deze donkere test had dus hopelijk is dat goed 
 
Ja vast vanacht positiefste geweest. Dus nu zal hij weer meer aflopen. Als je gisteren en eergisteren seks hebt gehad moet voldoende zijn. 
 
Is je test van vanmiddag niet lichter  doordat je van te voren wat gedronken hebt??
Vaak is het het beste om 2 a 3 uur van te voren niet mee te drinken . 
Die een na laatste test ziet eruit als een piek 
 
Terug
Bovenaan