Ovulatie testen na curettage en afbreking

<p>Hoi allemaal, </p><p> </p><p>Een aantal van jullie weten het al. Wij hebben met 18 weken ons zoontje verloren. Vreselijke tijd achter de rug. </p><p>Het herstel loopt voorspoedig, gelukkig. </p><p>Nu hebben we het over het vervolg gehad. Hoe gaan we verder? Nog even wachten? Beginnen aan de pil? Er voor gaan? </p><p>We willen er beiden weer voor gaan. Mede omdat het zwanger worden de eerste keer heel lang duurde. </p><p>Mijn gynaecoloog vertelde me dat de vruchtbaarheid groter is na de bevalling en dat ik het weer zou kunnen proberen. </p><p>Ik heb alleen geen idee wanneer mijn ovulatie plaats vindt omdat ik nog niet ongesteld ben geweest... </p><p>Is het handig om gebruik te maken van ovulatietesten? Ik heb ook wel gehoord dat je daardoor wellicht te veel focust op zwanger worden en het dan niet lukt. </p><p>Is dat zo? Wat is jullie mening hierover? </p>
 
 Wat een verschrikkelijke tijd moeten jullie meegemaakt hebben.. veel sterkte met dit grote verlies? 
Ik denk dat wanneer je besluit om samen voor een kindje te gaan dat je er hoe dan ook veel mee bezig gaat zijn. Ovulatie testen gaan je  wel helpen om meer inzicht te krijgen in je cyclus. Ik zou het persoonlijk lastiger vinden als ik niet zou weten waar ik aan toe ben in mijn cyclus. Maar ik kan mij voorstellen dat de telleurstelling bij het krijgen van je menstruatie minder groot is als je er minder mee bezig bent. 
 
 
 
 
Hoi
wat een rot tijd zeg , ik heb ovulatie testen gebruikt na mijn curettage maar die blijven positief , pas na 5 wkn kreeg ik mijn menstruatie en toen werkte de ovulatie wel , ben nu na twee maanden weer zwanger dmv ovulatie testen ... succes
 
[quote quote=10108750]Hoi wat een rot tijd zeg , ik heb ovulatie testen gebruikt na mijn curettage maar die blijven positief , pas na 5 wkn kreeg ik mijn menstruatie en toen werkte de ovulatie wel , ben nu na twee maanden weer zwanger dmv ovulatie testen … succes[/quote]
Bedoel je dat de testen niet werkten? Omdat ze positief bleven? 
Wat super dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Dus bij jullie ook snel gegaan? En spannend? Reacties gehad? 
 
Terug
Bovenaan