Ovulatie testen na miskraam

Hoi! Vandaag dag 18 van mijn cyclus na mijn miskraam.
Ik blijf deze donkere ovulatie testen houden, iemand ervaring mee ?
https://postimg.cc/tYRDwymq
Ik heb al 2 keer negatief getest om te kijken of het uit mijn lichaam was. De laatste test is van vanmiddag ena laatste van vanmorgen, de rest de dagen daar voor.
Temperatuur blijft ook hoog. Snap er niks van. Iemand die mij kan helpen ?
Ik test al heel lang met deze en zijn zonder ovulatie echt een stuk lichter.
 
Bij mij waren de ovulatie testen ook niet betrouwbaar, pas na de eerste menstruatie kunnen ze weer betrouwbaar zijn. Ook dit is niet bij iedereen het geval. 
Sterkte met je miskraam en hopelijk snel positief nieuws!
 
Hoi hoi,
Heb he de ovulatie testen van de action al eens geprobeerd? Ik had 13 augustus een miskraam en ben inmiddels al weer zwanger. Ik had 5 dagen bloedverlies en testte de dag erna al weer een negatieve zwangerschapstest. Op dag 15 had ik een positieve ovulatietest.
Uiteraard verschilt het per lichaam maar ik ben erg tevreden over de testen van de action. Misschien dat deze toch iets anders uitpakken dan de testen die je al een tijdje gebruikt?
 
Ja die gebruik ik ook wel eens maar nu niet in huis.. zo dat is mega snel! Ik had ook heel snel weer een negatieve test. temperatuurde jij ook? Vind het zo gek dat die niet om laag gaat.. 
 
Ja ik temperatuurde inderdaad ook! Hierdoor wist ik ook dat de miskraam er aan kwam. Ik ging van 36.4 ineens naar 36.1! Dit bleef zo tot 5 dagen lang ongeveer en daarna ging mijn temperatuur echt alle kanten op. 35.8 was het laagst en het hoogst was 36.7. Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik dit keer maar wel gestopt met temperaturen, werd helemaal gek de vorige keer. 
 
Wat gek die temperatuur... hier normaal 36.4 voor eisprong en 36.7 na eisprong. Nu niet lager dan 36.7 geweest. En ik denk een eisprong gehad.. ovulatie testen worden weer wat lichter nu
 
Wat een gekkigheid zo met temperaturen dan hè?! Maar ja in principe na de eisprong blijft je temperatuur hoog toch?
Hoe gaat het nu verder met je? Na de miskraam zeg maar?
 
Terug
Bovenaan