Ovulatie testen, onregelmatig

<p style="text-align: left;">Goedenavond,</p><p>Ik ben super onregelmatig ongesteld (met echt dagen van 50 of meer) hebben jullie tips hoe jullie overweg gaan met de ovulatietesten? Ik weet dus totaal niet wanneer mijn piek is.  En elke dag testen is ook zo wat... Welke testen zouden jullie aanraden.. Hoor graag tips! :) </p>
 
Hoi,
Ik heb ook een tijdje ovulatie testen gebruikt van Sensitest, was ik tevreden over en betaalbaar!
Ik heb ook zo’n ontzettend lange cyclus, ook soms 50 dagen. Dit heb ik met de huisarts besproken en zij zei dat je dan lang niet altijd een eisprong hebt met zo’n lange cyclus. Ik kreeg een doorverwijzing voor de gyn en ga starten met Clomid.
 
 
Ik loop wel bij de gynaecoloog, dus ik ben benieuwd wat die gaat zeggen. 2 weken geleden bloed geprikt en morgen de uitslag. Waarschijnlijk ga ik ook medicatie krijgen, alleen wat weet ik niet. Nu dus even afwachten tot morgen, ik ben heel benieuwd.. 
 
[quote quote=10166896]
Ik loop wel bij de gynaecoloog, dus ik ben benieuwd wat die gaat zeggen. 2 weken geleden bloed geprikt en morgen de uitslag. Waarschijnlijk ga ik ook medicatie krijgen, alleen wat weet ik niet. Nu dus even afwachten tot morgen, ik ben heel benieuwd..
[/quote] 
 
succes!
 
Terug
Bovenaan