Ovulatie testen van de action

<p>Beste dames!</p><p>kort vraagje: ik maak gebruik van ovualtie testen die ik bestel via het internet. Wegens een stomme berekening heb ik na mijn menstruatie niet optijd de testen besteld. Daarom besloten te beginnen met testen van ovulatie testen van de action. Gister heb ik een test gedaan. Ik zag een streepje maar niet goed: nu keek ik vanochtend nogmaals naar deze test en nu is hij in een keer veel donkerder( misschien zelfs positief)??</p><p>Zijn er dames bekend met de testen? En hebben meer dames dit ervaren?</p><p>zie foto test</p><p></p><p> </p>
 
Hallo, 
Ja ik heb ervaring met die testen (bijna 2 jaar bezig geweest voor zwangerschap) 
Het is een beetje zoals bij zwangerschapstesten.. de lijntjes kunnen door indrogen donkerder/ineens zichtbaar zijn..
Als het goed is wordt je streep tijdens het testen elke dag iets donkerder.. als hij ongeveer gelijk is met de controle streep is dat de dag van je eisprong.. als je de dag erna test zal deze ook nog maar heel licht of negatief zijn (is mijn ervaring)..
Ik heb PCOS, het schijnt dat sommige ovulatie testen daardoor lichter uitvallen dan "normaal" mijn ervaring id dat dat bij deze testen niet het geval was..
Ik ben ook heel tevreden over de zwangerschapstesten.. ik deed er heel veel vanwege de pcos (cyclus was ergens tussen de 28 en 64 dagen dus deed er soms voor de zekerheid, door clomid werd mijn cyclus regelmatig en deed ik elke maand test).. bij zwangerschap was hij duidelijk en vrij snel positief.. de prijs is ook fijn als je er om wat voor reden dan ook meerdere doet..
Succes! 
Hoop voor jullie dat er binnenkort een zwangerschapstest met zulke strepen mag zijn ;)
 
Ik gebruik ze ook, bij mij worden ze nooit zo positief als de test streep maar ik weet inmiddels wat voor mij een positieve test is omdat ik regelmatig doortest en het daarna lichtee blijft. Zo donker als bij jou is voor mij een dikke vette positieve test. Ik zou goed klussen als ik jou was en even door blijven testen voor de zekeheid. Verwacht je nu ongeveer ook je eisprong?
 
Ook ik heb de testen gebruikt! De eerste maand werd de controle streep net zo donker als de teststreep, dus was het duidelijk! De maand daarna had ik net zo'n vage testen en dacht ik inderdaad dat het van het indrogen kwam, maar ben ik toch in verwachting geraakt! Dus ik zou zeggen klusze en nog even door blijven testen! Succes!
 
Terug
Bovenaan