ovulatie testen werkt het?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi, graag jullie adviezen en tips/tricks. Na nu een ruim jaar 'proberen' denk ik toch deze stap te gaan nemen. Donderdag ga ik naar de huisarts. Toch vind ik deze testen best duur. Graag jullie ervaringen

Hoi Fokan.

Ik heb zelf de testen van zwanger&kids gekocht via internet, was een stuk goedkoper en zijn ook goed betrouwbaar vind ik zelf.
Ik heb ze toen voor een maand gekocht, omdat ik erg onregelmatig was/ben door het ontpillen.

Succes!

In het begin dacht ik er wel veel steun aan te hebben.
Op een gegeven moment merkte ik dat de testen ook erg veel ondduidelijkheid en onzekerheid met zich mee brachten. Is het nou net wel of net niet positief? Een dag positief, negatief en weer positief. Een maand helemaal geen positieve test...
Veel onduidelijkheid dus. Ik heb dit met de goedkope en iets duurdere varianten allemaal gehad.

Ook tijdens de echo's in het ziekenhuis ben ik uit nieuwsgierighid door blijven testen, maar ondanks de soms blijvend negatieve testen, heb ik gewoon elke maand mijn eisprong gekregen en nog steeds.

Wat ik wi lzeggen, hou je er niet teveel aan vast. De huisarts zal er naar vragen (tenminste bij ons), maar als je merkt dat de testen veel onduidelijkheid geven zou ik er lekker mee stoppen!

Succes bij de huisarts en hou je ons op de hoogte?

Liefs Daisy

Hoi Fokan,

Ik heb het nagevraagd bij mijn gyn en die is er tegen. Hij zegt dat het niet echt een accuraat resultaat geeft en bovendien erg veel druk op je legt. Bovendien is het duur. Anderzijds kun je het misschien eens een maandje proberen... Wie weet! xxx

temperaturen blijft dan toch het voordeligst...

ik heb niet het idee dat het door de testen sneller gaat.
er zijn toch meer factoren nodig om zwanger te worden.
dat het 'n goede eisprong is..
goed zaad, dat niet te strak en te warm in de broek gezeten heeft:)

succes hoop dat het snel raak is

ik heb nu 10 dagen ovulatie testen gebruikt , en had duidelijk een possy test ...ik had de testen online gekocht bij sensitest ( een pakket met 10 ovu testen en 3 zwangerschaps testen , een ovu kalender en een termometer voor 30 euro ) ik ben er erg tevreden over , nu maar kijken en afwachten of het raak is ...

Suc6 !

Liefss

Terug
Bovenaan