Ovulatie testen.

<p>Hallo  allemaal.</p><p>sinds september ben ik gestopt met de pil( 3 maanden gebruikt) hiervoor 2 jaar de prikpil. Mijn man en ik willen graag een kindje en vanwege mijn onregelmatige cyclus ben ik begonnen met ovulatie testen.</p><p>Dit is voor mij erg nieuw dus ik ben benieuwd wat jullie ervaring hier in is. Ik test nu bijvoorbeeld deze week elke dag lichte strepen. Vanaf vandaag lijkt hij donkerder . Is deze nu positief en wat betekend het? </p><p>Ben benieuwd naar jullie ervaringen </p>
 
Hoi gebruiker, ik heb deze bij mijn vorige zwangerschap ook gebruikt en werkt wel goed. Staat in de bijsluiter wel hoe het werkt.  Ik had ze van de action werken goed en zijn goedkoop.  Ik deed rond die bedachte eisprong om de dag of 1 x in de 3 dagen zo'n test.
 
Bij mij werkte de testen van de dio eigen merk goed. Je test streep moet echt net zo donker of zelfs donkerder zijn dan de controle streep. om als positief te mogen zien die lichte lijntjes heeft eigenlijk iedereen wel omdat je altijd het lh hormoon in je lichaam hebt. 
 
Hi,
Ik gebruik de digitale testen van clearbleu, nooit geen onzekerheid of turen naar een streepje. Smiley is klussen binnen 24-48 uur. Ik start met testen zo’n 2-3 dagen voor de verwachte eisprong, nu heb ik ook een vrij regelmatige cyclus. Kost wel wat, maar geen onzekerheid! 
 
Tip als zwangerschapstest? De casettes van de kruidvat, 2voor5 ideaal en gevoelig vanaf eerste dag NOD! ?
 
Terug
Bovenaan