ovulatie testen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb de afgelopende twee rondes ovulatie testen van Romed gebruikt, die vond ik heel slecht afleesbaar! Nu vraag ik me af of jullie weten welke wel goed en duidelijk zijn?
Ik vind ze behoorlijk duur, maar als ik weet welke goed zijn maakt het me niet zoveel uit.

Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen.

groetjes Saskia 30

Hoi Hoi

Sorry ik kan je niet vertellen welke goed zijn, ik gebruik ze nl niet.Wel weet ik dat je op www.babybrabbel.org via pre mam ze goed koop kunt bestellen, en een aantal dagen terug las ik hier dat iemand een paket had besteld via www.zwangerschapstesten.nu, 2 testen en ik geloof 8 ovulatie testen voor 10 euro. Weet niet meer precies,maar misschien heb je er iets aan.

Suc6   veel liefs Doortje

Hoi,

Afgelopen maand heb ik ovulatietesten gebruikt van de apotheek. Ik geloof dat het hun huismerk was. Deze geven 1 streep bij een negatieve uitslag en 2 strepen bij een positieve uitslag. Ik vond deze erg duidelijk. Ze zijn ongeveer 30 euro voor 7 testen.

Succes!

Hoi,

Zelf heb ik ook weleens die van romed gebruikt maar die vond ik echt waardeloos. Ik heb toen de ovulatietesten van Clear Blue gebruikt en die vond ik echt super (helemaal omdat ik ze 2x heb gebruikt en ook 2x direct zwanger ben geworden!). Ze kosten iets van 30 euro voor 7 stuks.

Succes!

groetjes F (12wk,2dgn)

Hai meiden,

Dank jullie wel voor jullie reacties.
Heb vandaag de clearblue ovulatie testen gekocht, dus over zo'n andere halve week testen.

Thanks!

Suczeven allemaal!!!!!

groetjes Saskia (30)

Terug
Bovenaan