ovulatie testen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben niet meer zo vaak op het forum te vinden, bent er te veel mee bezig en word erg depri van het niet zwanger worden. Wij zijn nu bijna 10 mnd bezig en  vandaag kwamen die irri red devils toch weer om de hoek kijken. Volgens het  "boekje" (om de dag klussen)  te werk gaan heeft bij ons ook niet geholpen .
Nu wil ik graag ovulatie testen gaan proberen. Kan iemand mij vertellen waar ik deze het beste kan kopen of bestellen (ze zijn best wel duur, misschien zijn ze ergens goedkoper). Wat is een goed merk???
Hoeveel dgn voor mijn verwachte ei moet ik dan gaan beginnen en moet ik dit ook met ochtendurine doen???
Mijn NOD is 16 juli, jeeh wat is dit nog een eind weg en waarschijnlijk krijg ik mijn ei ook nog in  de week dat ik zonder mijn mannetje weg bent

Veel  met klussen allemaal

yara

Kijk even bij babybrabbel.nl hebben ze volgens mij ook ovulatietesten.

Gr Aster

Hi Yara,

Ik heb zelf korte tijd geleden twee ovulatiesets besteld bij www.zwangerschapstest.nu  
Ik koos een set met 5 stuks, heel simpel om te doen, het zijn gewoon strookjes die je dan 3 seconden in opgevangen urine doet, of tijdens het plassen in de straal houdt. Na 10 minuten kan je aflezen of de eisprong er aan zit te komen. Je begint rond dag 10, afhankelijk van de lengte van je cyclus, en doet 5 dagen achter elkaar een test, rond hetzelfde tijdstip. Het mag geen ochtendurine zijn, vanwege de concentratie. Je kan het het beste rond 10:00 of 11:00 uur in de ochtend doen, niet teveel drinken in de tijd ervoor. Als je twee duidelijke streepjes ziet dan weet je dat je binnen 1 a 2 dagen ovuleert. Ik vond de prijs ook meevallen, 7.49 euro voor een set (5). Het wordt dan in totaal 9.49 euro met verzendkosten en je hebt het binnen 1 a 2 dagen binnen. Ze hebben hier trouwens ook voordelige zwangerschapstesten.

Succes!

Groetjes,

Droompje

Terug
Bovenaan