ovulatie testen?????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag voor de dames die ovulatie testen
gebruiken.Want eigelijk wil ik ook wel die testen
gaan gebruiken maar ik wil eerst even van de ervaren
gebruikers horen hoe wie wat???

Hoeveel dagen testen jullie gemiddeld???
Hoeveel kopen jullie er??
Beginen jullie direct na je ongi of een paar dagen later???
En als ie positief is komt dan je ei binnen 48 uur of zo iets??
Doen jullie elke morgen rond de zelfde tijdstip of maakt dat niet uit??
En welke merken zijn de beste????

Wie weet er antwoord op mij vragen...

Groetjes Belinda

hoi belinda

ik ben sinds dinsdag bezig met ovulatietesten, ik moet (hoop ik ) 23 okt ongi worden dus 14 dagen daarvoor ben je vruchtbaar, dus zo heb ik ongeveer geteld en ik heb mijn testen besteld via matcare,nl. een pakket van 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten
ik doe het elke dag om 12 uur in de middag, alleen moet ik 4 uur lang me plas op houden, maar dat is te doen vind ik
hopelijk heb je hier wat aan

groetjes linda

hoi belinda,

ja ik heb ze ook van matcare gehad en van sensitest
als je ongeveer weet wat je cyclus heb dan is het wat makkelijker om te weten wanneer je ermee kunt beginnen.
na een positieve ovulatietest is je eisprong tussen de 24 en de 48 uur,dus dan flink aan de klus.

xxx

Ik heb die van Clear blue gebruikt. Geen gezichtje te bekennen maar wel een steeds donkerder wordend streepje. Volgende keer bestel ik ook de goedkope. Die werken denk ik net zo goed.Deze kosten 32,50. Mar alles over voor het goede doel!

succes ermee!

x-vlinder

Ik heb een keer een maand met sensitest geprobeerd, maar vond het erg onduidelijk!
Heb nu die van matcare.. ben er gister mee begonnen, eigenlijk iets te vroeg,
maar heb geen idee wanneer mn eisprong plaats vind.. de dag 14 waar ik eigenlijk op
zou moeten beginnen met testen, ga ik testen met digitale cleurblue.. wil het nu
met matcare gewoon voor de zekerheid in de gaten houden!
Als ik nu al met die van clearblue begin word het wel erg duur..

Ik heb een keer een maand met sensitest geprobeerd, maar vond het erg onduidelijk!
Heb nu die van matcare.. ben er gister mee begonnen, eigenlijk iets te vroeg,
maar heb geen idee wanneer mn eisprong plaats vind.. de dag 14 waar ik eigenlijk op
zou moeten beginnen met testen, ga ik testen met digitale cleurblue.. wil het nu
met matcare gewoon voor de zekerheid in de gaten houden!
Als ik nu al met die van clearblue begin word het wel erg duur..

Hoi, ik haalde mijn ovulatietesten altijd op www.zozwanger.nl. Die zijn lekker goedkoop en werken prima. Ik begon altijd met testen op dag 11 of 12 en dan was hij op dag 14 of 15 positief. Ik testte altijd met de tweede keer naar de wc gaan op een dag. Dat schijnt beter te zijn.

Als de test positief is dan is het tusse de 24 en 48 uur kun je dan ook gewoon om de dag testen? Of denken jullie datie dan toch zou missen? Of gewoon iedere dag.

Liefs Manon

Terug
Bovenaan