ovulatie testen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
als eerst allemaal heel veel succes met het zwanger worden.
Mij is het gelukkig al 1 keer gelukt alleen ging dat niet vanzelf, maar nu ziet het er positiever uit en ga ik nu proberen om met behulp van ovuluatie testen mijn eisprong percies uit te rekenen. Zodat je percies weet wanneer je het meest vruchtbaar bent.
Maar die testen zijn normaal gesproken best heel duur, maar via www.babyshop.nl
is het gelukkig betaalbaar vooral een statterpakket.
Daarom dacht ik ik wil dit jullie even meedelen want door percies te weten wanneer je eisprong is, is de kans op een zwangerschap gewoon aanzienlijk groter!!!!!
meiden succes groetjes van joyce.

hoi,
ik heb ze ook gebruikt voor mijn eerste zwangerschap. Ik vond het leuk om   te zien dat ik ook daadwerkelijk een eispromg had en dat dat een beetje klopte met mijn eigen berekeningen.
Ik bestelde ze bij www.l10.nl echt heel goedkope simpele strookjes. Werkte prima.
Ik ga ze nu weer bestellen,

groeten Elke

Hoi hoi,
Ik heb ze via ebay besteld, ook erg goedkoop en keuze uit verschillende pakketjes. Ook in combinatie met zwangerschapstesten. Zijn ook goedkope stripjes maar ja je hebt toch ook niet meer nodig?

Groetjes petra.

Als we toch bezig zijn met reclame maken ;-)....
Ik heb mijn testen besteld bij www.sensitest.nl . Misschien wel goedkoper en het zijn hele fijne testen. Heb ze toevallig in deze ronde zelf gebruikt. Bij de meeste testen mag je 4 uur voor het testen niet naar het toilet en ook niet teveel drinken. Bij de testen van Sensitest mag dat wel.

Hoi.

Ik ben al 13 maanden bezig   met sensites ovulatie testen.
Werkst goed en simpel.

Wie   is zwanger geworden   door die testen.
Twijfel soms aan de testen omdat het bij mij zolang duurt.
Succes allemaal

Hoi allemaal,

Ik heb toevallig vorige week via sensitest.nl 9 o.t. besteld en 3 z.t.(voor 17.50 incl. verzending)  Ik heb het nagerekend deze losse bestelling is goedkoper dan een starterspakket. Ik ben benieuwd. Vrijdagmidag besteld, zaterdag in huis. Anoniem. Super!
Ik ga zo de gebruiksaanwijzing maar eens doorlezen en dan donderdag beginnnen.
We zijn 'pas' in de 5e ronde, maar ik ben erg onregelmatig ongesteld, dus gewoon benieuwd of ik kan ontdekken hoe een  eisprong voelt?!

Ik las trouwens op de site dat ook bij sensitest wordt geadviseerd om een uurtje of 2 vóór het testen niet teveel te drinken.

Er zat trouwens ook nog een kortingscoupon van 5%  bij. (die hoop ik niet meer nodig te hebben )

Succes allemaal!!

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een starterspakket besteld bij babyboomshop.nl. Het is een pakket met 25 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten. Door reclame te maken krijg ik nogmaals zo'n pakket cadeau, das echt super !!!
Nu maar hopen dat ik er zo achter kom wanneer ik ovuleer. Ben namelijk al meer dan een jaar bezig met een onregelmatige cyclus.
Iedereen veel succes en kijk ook eens op de website, echt een aanrader

Groetjes Tjoller

Ik maakte ook gebruik van sensitest ovulatietesten en dat werkte voor mij goed. Ben nu dan ook zwanger. Ik kon goed bepalen wanneer m'n eisprong was en kon 'm zelfs voelen (niet iedereen kan het trouwens voelen) en daardoor ook op de juiste momenten klussen.
succes allemaal

Terug
Bovenaan