Ovulatie testen

A

Anoniem

Guest
<p>Lieve forum lezers,</p><p>Ik zou graag wat tips willen over de ovulatie testen. Ik heb een semi onregelmatige cyclus en een lange menstruatie. Ik begin daarom op de dag met testen als de menstruatie stopt omdat (Wat de app aangeeft) over 15 dagen weer zou menstrueren. Mijn baarmoeder en eierstokken zijn al bekeken door de gynaecoloog vanwege de menstruatie duur, dat was allemaal keurig. Ik heb voor de eerste maand dipsticks op bol.com besteld, daar stonden goede revieuws. In de omschrijving staat dat je ze elk moment van de dag kunt gebruiken. Ik heb gekozen voor de ochtend wanneer ik uit bed, kom dan hoef ik niet onderweg of op werk te testen. Ik heb later verschillende meningen gelezen. Hebben jullie misschien wat tips voor mij op dit gebied. Ik wilde graag een foto van mijn test resultaten toevoegen, maar helaas lukt dat niet. </p><p><br />liefs</p>

Bedankt voor je reactie. Dan ga ik nieuwe tests bestellen en doe ik het volgende maand anders. Balen dat het niet duidelijk (goed) in de gebruiksaanwijzing stond.

Er zit juist wel LH in de ochendurine ;) Omdat sommige testen te gevoelig zijn, raden ze af met ochtendurine te testen (teveel LH)

ik ben heel blij met de CB Smiley test (2 meest vruchtbare dagen). Die kan met ochtendurine (niet zo n gevoelige test) en maar 1 x per dag testen. Ik was vorige keer met deze testen snel zwanger. 

Terug
Bovenaan