Ovulatie testen

<p>Hey iedereen , mijn laatste menstruatie was van 30nov-4dec.</p><p>Volgens mijn app zou ik vandaag mijn ovulatie hebben maar volgens de ovulatie testen niet , blijft een cirkeltje (al 5 dagen)… ik heb vanaf vandaag wel steken in mijn onderbuik… </p><p>Kan het zijn dat ik toch mijn ovulatie heb en de testen niet werken bij mij? Nog iemand dit al voorgehad. De testen zijn van clearblue </p>
 
Hoi wat raar ik gebruik ook de ovulatietest van clearblue ik ben erg tevreden. Want verstandig is om de dag te vrijen in je vruchtbare periode doen wij ook dan moet het toch een keer goedkomen. Ik heb ook.met action getest alleen die gaf een een dag eerder al heel duidelijk positief aan en de cb pas de volgende dag. Wel een advies test met ochtend urine?
 
Ik heb s'middags en s'avonds altijd al getest. Misschien morgen eens s'morgens proberen. Ja of doe ik nu iets verkeerd met de test , ik snap er niets van ? is ook de eerste keer dat ik dit doe. Met mijn dochter was het al van de 2de keer raak en dit met de app... maar omdat ik nu 3 maand bezig ben en vorige maand mijn menstruatie 1 week te vroeg had doorgekregen dacht ik van zal eens de ovulatie testen proberen... maar het blijft een cirkeltje ?
 
Ik zou gewoon even door testen.  Die app kan niet er wanneer jij je ei sprong hebt  die geeft een indicatie.
Misschien als je nog even verder test vind je hem de aankomende dagen wel ergens ?
 
Nee je moet met cb niet in de middag en avond doen alleen in de ochtend.
Deze testen zijn echt gemaakt voor de ochtend urine. Hoop dat je snel je piek vind ???
 
Als 4 december de laatste dag van je laatste menstruatie was, dan zou je op basis van een cyclus van 28 dagen pas 18 december je eisprong weer hebben.

Zou echt nog even doortesten de komende week hoor!
 
Ik heb met mijn laatste 2 kindjes cb gebruikt de ovuaktietesten. En ik deed ongeveer 10 dagen ma ongesteldheid iedere dag testen. Had altijd precies de smiley als de app ook zei dat ik vruchtbaar was. Ik deed dan smorgens een test en savonds nog een x en dan had ik altijd de smiley 2 dagen achter elkaar. Bij mijj werkte het goed.
 
Terug
Bovenaan