ovulatie testen

A

Anoniem

Guest
ik ga zodadelijk via sensitest uvolatie testen bestellen, ik denk steeds mijn eisprong te voelen maar dat komt steeds niet uit met mijn mestruatie. ook nu was de cyclus weer langer dan verwacht. ik hoop hiermee een beetje mijn eisprong te kunnen vinden. hopenlijk duurt het zwanger worden dan niet zo lang meer, want dan word het een duur dingentje, iedere maand is mijn cyclus weer anders, dus dan moet ik iedere maand met testjes op zoek, maar ik hoop dat het een beetje werkt. ben erg benieuwd

Hee,
heb ook ovulatietesten gebruikt van dat merk, vorige keer (heb miskraam gehad) was ik direct zwanger!
Hoop nu zwanger te zijn, heb weer ovu testen gebruikt, heb donderdag/vrijdag mijn nod.
Succes, hoop dat het bij jou ook met deze testen sneller gaat!
Liefs Jan

Hee,
heb ook ovulatietesten gebruikt van dat merk, vorige keer (heb miskraam gehad) was ik direct zwanger!
Hoop nu zwanger te zijn, heb weer ovu testen gebruikt, heb donderdag/vrijdag mijn nod.
Succes, hoop dat het bij jou ook met deze testen sneller gaat!
Liefs Jan

Hoi Jan, heb jij dan ook echt een duidelijk streep op je ovulatie test gehad van dat merk ?

xx

Heb ook dat merk ovu testen gebruikt. Dacht het ook altijd goed te voelen maar dankzij de ovu testen bleek het al 1 a 2 dagen eerder te zijn dan ik dacht. De teste hadden succes was in de 1e ronde met ovu test zwanger.
Ben nu inmiddels 33 weken zwanger

Heb ook dat merk ovu testen gebruikt. Dacht het ook altijd goed te voelen maar dankzij de ovu testen bleek het al 1 a 2 dagen eerder te zijn dan ik dacht. De teste hadden succes was in de 1e ronde met ovu test zwanger.
Ben nu inmiddels 33 weken zwanger

Hoooi,
ik heb ff zitten googlen op die ovulatietesten, nu hebben ze veel pakketen. wat voor pakket koop jij dan? En met zwangerschapstesten erbij? ik ben nu voor het eerst echt ongi sinds stoppen met de pil ( 30 dec) vorige keer maar 2 daagjes beetje.
zat te bedenken stel je voor dat we deze ronde zwanger worden dan is de uitgerekende datum 30 dec whahaha mooie dag! ;)

Hoooi,
ik heb ff zitten googlen op die ovulatietesten, nu hebben ze veel pakketen. wat voor pakket koop jij dan? En met zwangerschapstesten erbij? ik ben nu voor het eerst echt ongi sinds stoppen met de pil ( 30 dec) vorige keer maar 2 daagjes beetje.
zat te bedenken stel je voor dat we deze ronde zwanger worden dan is de uitgerekende datum 30 dec whahaha mooie dag! ;)

Terug
Bovenaan