ovulatie testen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
wie heeft er ervaring met ovulatie testen. Ik heb ze nu aangeschaft en dacht gisteren ach laat ik er eens één proberen. tot mijn verbazing was deze gelijk positief vandaag weer één gedaan ook deze is positief. zou dit toeval zijn.
oja ze zijn van kruitvat en ik las op andere forums dat deze niet betrouwbaar zijn. ik begin nu erg te twijfelen en vraag me af of ik hier goed aangedaan heb. wie heeft er ervaring mee?

Groetjes hilda

Hey hallo! Ik heb ze ook van de kruidvat en ben er tevreden over.. Helaas nog zonder resultaat maar dat komt goed! Succes

ik heb ze van sencitest gehad en vond het heel prettig 1 keer gebruikt en was zwanger hahahaha of het daar aan lag weet ik natuurlijk niet.
Ik wacht nu op mijn ongi(stiekem hoop van niet) en dan haal ik ze ook weer.
Je kunt nu positief hebben!!!

Ik heb er ooit een heel pakje van clearblue opgebruikt, telkens negatief. Heb er wel een gezonde dochter aan overgehouden. Heb overigens gehoord dat als ze steeds positief zijn, je dan zwanger kunt zijn.

Ik heb een positieve ervaring met de ovulatietesten van sensitest. Ik was gebruikte hem en was die maand zwanger. Dus ik vind het iets om aan te raden. Ik zou zeggen aan de klus.

Groetjes Tamjo( forum mamaclubs mrt 2011)

Terug
Bovenaan