Ovulatie testen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.
Mijn man en ik hebben beslote om nu aan de ovulatietesten te gaan, dit omdat afgelopen maand het heel vaak klussen niet echt bevallen is ivm mijn reuma dus we willen nu echt gericht klussen, en hopelijk dan snel raak want sinds ik de pil niet meer slik voel ik me niet goed.

Mijn vraag ik heb nu 2 cyclussen gehad en 1 van 33 dagen en de laatste werd ik met 31 dagen ongesteld maakt dit veel uit voor het moment dat ik moet gaan beginnen met testen???
En wanneer begin je eigenlijk met testen? en als je twee duidelijke streepjes hebt ben je dan al te laat of moet je dan binnen zoveel uur klussen??

Wat een vragen he maar vond de beschrijving beetje ingewikkeld vandaar.

Liefs Kim

hey meid.. ik ben afgelopen maand ook serieus begonnen met ovu testen.. ik ben gaan testen vanaf dag 10 in mijn cyclus.. en vond op dag 18 mijn ei. maar dit voelde ik ook overduidelijk.. heb hem savonds gespot na enorme buikkrampen..
vanaf dan is het van belang om binnen 24 uur dacht ik te klussen.

en idd.. pas bij 2 duidelijk identieke strepen heb je je ei.

hoop dat je hier iets aan hebt..en succes..

liefs

Heey meid,

Ik heb ze nu ook voor de 2e keer gebruikt en kwam erachter dat mn ei wisselt! Ben dus erg blij met de testen! De eerste keer had ik mn ei op dag 14 en deze keer op dag 8 al, terwijl ik beide keren dezelfde cycluslengte had. Ik zou dus op tijd beginnen! Nu heb ikzelf een korte cyclus van 25 dagen. Van jou cyclus uitgaande zou ik vanaf dag 10 beginnen. Zo weet je zeker dat je je ei niet mist!

Succes en veel klusplezier!!
Liefs ciomama

Oke dank je wel

Mijn zus heeft ook dat het per maand nogal kan verschillen dat ze haar ei heeft, en me moeder heeft altijd een late ei gehad. Dus ik hoop zo me ei op te kunnen sporen en dat het dan snel raak is.

hej,
Ik kijk altijd terug op de kalender wanneer ik ongesteld ben geweest bij mij is mijn ei gemiddeld tussen dag 14 en dag 17 begin altijd te testen op dag 10 want dan merk ik dat ik meer slijm(ja bah bah) begin te produceren..Wanneer dit helderder word weet ik dat mijn ei er aankomt en de testen wijzen het dan ook uit. Doe je zelf een plezier en koop duidelijke testen want heb er een paar gehad die naar mijn mening wat onduidelijk waren. Maar pin je zelf er nu niet op vast dat je daardoor sneller zwanger raakt want heb ze al een paar keer geprobeerd maar ben ook nog niet zwanger geworden.. ik word er eerlijk gezegd alleen zenuwachtig van en ben er daardoor veel meer mee bezig. Dit kan je ook tegen gaan staan. Succes!

Terug
Bovenaan