ovulatie testen

A

Anoniem

Guest
HOI ladies,

Ik heb even een vraag misschien weet iemand het ik moest nu van de ha ovulatie testen gebruiken.

Dus zijn we netjes mee begonnen. Nu had ik vorige maand alles prima te zien.
Alleen helaas nie gelukt.

Nu dus weer aan het testen. Alleen nu wordt /is de test niet positief geworden.
Houdt dit dan in dat r geen eisprong is?

Heb wel vrij regelmatige cyclus btw.

GR. Maris

Hoihoi,

Het kan zijn dat je te laat bent begonnen met testen en je ei hebt gemist, maar het kan ook zijn dat je geen ei hebt idd. Ik heb een regelmatige cyclus, maar het moment van eisprong wil bij mij nog wel eens een dag of 2 verchillen. Misschien dat dit bij jou ook zo is en je daarom net te laat bent geweest?
Ik weet niet welke testen je gebruikt, maar ik weet uit ervaring dat er ovutesten zijn, ik weet even het merk niet meer..., die erg gevoelig zijn voor iets meer drinken die dag. Ze werden dan wel iets donkerder, maar nooit positief.

Zelf gebruikte ik altijd de testen van matcare, die zijn bij mij het betrouwbaarst.

Ik zou niet meteen van het ergste en allerlei oorzaken uitgaan. Gebruik de testen gewoon een paar cycli en houd bij wanneer je ei is. Als je daar erg onregelmatige dingen in ontdekt, kun je ermee naar de huisarts met je vraag.
Ik ben inmiddels bijna 3 jaar van de
Il af en ik heb ook 1 of 2 keer ineens een vreemde cyclus gehad. Dat kan altijd.

Succes ermee!

Liefs Daisy

oke thanks.

Ging er nie van.uit dat t iets betekende maar je kan t beter vragen :)
Merk dat r genoeg zijn die haas veel ervaring met van alles hebben.

T merk is Test Point.
Dan ga ik die andere maar proberen.

Iig bedankt voor de info.

Ik had dat deze maand en mijn ei kreeg ik pas 2 weken later rond mijn NOD. Dus je ei kan ook later komen.
succes

Ik reageer op veel ovutesten nauwelijks, maar die van kruidvat eigen merk zijn heel gevoelig en die geven bij mij wel een streep en soms idd echt een donkerder dan de teststreep... Idd. eens wisselen van merk.
Wenser

Terug
Bovenaan