Ovulatie Testen!!

Goedemiddag Allemaal, Hoe kan het dat de ene ovulatietest wel 2 streepjes aangeeft en de andere maar 1 ? Doe ik iets fout of ligt het gewoon aan de test zelf? Ik heb de dipsticks van sensitive.Mijn vriend en ik zouden nog graag een baby willen van ons tweeën samen.Groetjes,Mama van 3 kinderen

Uhh dat is wel apart Ja... Ik moet zeggen ik vind de ovulatietesten van de kruidvat het beste!
Die werken bij mij prima maar die ik van het ziekenhuis perse moet hebben die doen het slecht... Het is dat ik een echo gehad heb vanochtend en dat daar een ei op te zien was van 22 mm want de test gaf niet positief aan!
Wel twee strepen maar niet gelijk van kleur, dus ik word kriebelig van die dingen ik voel letterlijk aan mijn borsten wanneer mijn eisprong eraan komt... Dat is nog beter
:p

Succes... Naar mijn mening is een streep dat er nog geen lh piek aankomt en twee strepen is er iets bezig...

Groetjes Annemarie

In de ochtend testen is het meest betrouwbaar, de concentratie LH in je bloed is dan door een nacht niet drinken het hoogst en het best op te sporen, net als bij een zwangerschapstest. Overigens vond ik die dingen van Sensitest niet erg fijn, erg onduidelijk. Ik kocht daarom toch het liefst die walgelijk dure digitale testen van ClearBlue. De smiley die te zien is, is in ieder geval duidelijk, geen gedoe met vage streepjes. Succes!

Goedemorgen Esthertweeling,
Ik heb een online ovulatie berekening gedaan dit kwam eruit :
- Begin menstruatie 08-06-2014
- Begin van je vruchtbare periode 11-06-2014
- Je meest vruchtbaarste dag 16-06-2014
- Test je zwangerschap 25-06-2014
Nu heb ik gister eens voor de gein een ovulatietest gedaan (Sensitest Dipstick!) en die werd gelijk donker roze!Dacht vanochtend doe weer eens een met mijn ochtendurine die ik vanochtend opgevangen heb! En uitslag BAM gelijk donkerder roze dan gisteravond!Dus uiteindelijk mijn opgevangen urine in een potje afgedekt in de koelkast gezet (ongeveer 2.5 uur lang) en mijn zwangerschapstest van Clear Blue Digital zegt '' Niet Zwanger '' Hoe moet ik dit nu zien met mijn ovulatietesten die gelijk knal roze worden, Terwijl de uitgerekende ovulatie al geweest is!
Groetjes,Mama van 3 kinderen!

Misschien is het anders bij jouw testen, maar ik gebruik die van de kruidvat en daar staat juist in de beschrijving niet met ochtendurine te testen, en voordat je gaat testen even niks meer drinken.
Wellicht is jouw eisprong later dan de test op het Internet aan geeft.

Geen idee. Ik zou zeggen gewoon even afwachten en over een paar dagen nog eens testen met zwangerschapstest. 9 dagen na eisprong is redelijk vroeg lijkt me.

Terug
Bovenaan