Ovulatie voelen?

Goedemiddag allemaal,

ik ben 31 mei gestopt met de pil, vrij kort geleden dus nog. Nu heb ik vanaf vanmorgen rare steekjes rechts onderin mijn buik, en verder voelt het wat zeurderig. Ook was ik vanmorgen misselijk (trekt net iets weg).
Zou dit mijn eisprong kunnen zijn die ik voel?
Als ik uit zou gaan van een cyclus van 28 dagen, en dat de cyclus meteen weer op gang is gekomen, zou ik de 18e mijn ovulatie hebben.
Deze rare steekjes enzo heb ik tijdens pilgebruik nooit gehad.
Wat denken jullie?

Hoi Evy,

Zou best wel kunnen dat je je eisprong voelt. De pil houdt namelijk een eisprong tegen.

Het is misschien geen fijn gevoel maar dat weet je in iedereen dat je "moet" gaan klussen .

Groetjes Moppie.

Hoi Evy,

Heb het zelfde van de week ook gehad en heb heel erg het gevoel dat het wel de eerste eisprong was na het stoppen van de pil.
Ik heb het bij mijn tweede kindje ook een keer gevoeld en toen was de pijn ook al zo heftig dat ik dacht dat ik een blindedarmontsteking had, deze zit namelijk ook rechts, maar toen was de pijn na een dag weg, nu duurde het 5 dagen.
Ga zelf morgen een test doen want ik ben ook al 14 dagen over tijd, denk dat ik niet zwanger ben maar je weet maar nooit. Zal wel bij het ontpillen horen, heb ik bij de andere 2 zwangerschappen ook gehad, bij de eerste was ik zelfs 3 maand niet ongestels na het stoppen met de pil, dacht dat er echt iets met me aan de hand was, maar het kwam helemaal goed.
Hoop dat je flink geklust hebt en dat het raak is.
We horen het wel.

groetjes MP

Hoi MP,

jep, er is geklust hier! . De pijn is nu wat afgezakt, alhoewel ik nog wel een licht zeurderig/beurs gevoel heb. Ging tot gisteravond door, echt pijnlijke steken! Zou dus zo maar mijn eerste eisprong kunnen zijn! Ben heeel benieuwd zeg.. Ik ging er vanuit dat mijn cyclus wel ff de tijd nodig zou hebben om op gang te komen, maar misschien issie dat al....

groetjes Evy

Hoi Evy, ik heb dit de afgelopen twee maanden ook gehad tijdens mijn eisprong. Echt een stekerig en pijnlijk gevoel. Ik heb een vrij regelmatige cyclus en weet dus ook wel ongeveer wanneer mijn eisprong moet zijn. Ik ben in februari gestopt met de pil.
Groetjes

Terug
Bovenaan