Ovulatie vraag

<p>Hoi allemaal,  Ik wilde even advies vragen. 23 januari heb ik mijn LH piek gevonden. Ik gebruik 2 testen. Die van de action en die van clearblue. 22e ook positief en kreeg met clearblu een smyli, action was ook positief maar nog geen knaller. Hoe moet ik nu dan tellen? Waren 22 en 23 mijn 2 vruchtbare dagen of 23 en 24? Moet je tellen vanaf het punt dat je ovaluatie test knalt of moet ik 22e ook als positief beschouwen aangezien cleareblu de 22e ook een lachende icoontje gaf. Ben even de weg kwijt hoop dat het een beetje duidelijk is.  </p>
 
Oprechte vraag: maakt dat ene dagje eventueel uit? Als je de dagen rondom je vermoedelijke eisprong voldoende seks (ong om de dag) hebt gehad, zit je sowieso goed! Ik zou niet te veel wakker liggen van dat ene dagje. Ik zou zelf 14 dagen na de 23e evt een zwangerschapstest doen.
mocht je het echt wel precies willen weten, dan zou je een volgende maand evt kunnen gaan temperaturen. Moet wel consequent elke dag op hetzelfde moment, anaal is het beste, en je ziet je eisprong pas achteraf. Maar dan weet je het wel!
 
[quote quote=10161004]Oprechte vraag: maakt dat ene dagje eventueel uit? Als je de dagen rondom je vermoedelijke eisprong voldoende seks (ong om de dag) hebt gehad, zit je sowieso goed! Ik zou niet te veel wakker liggen van dat ene dagje. Ik zou zelf 14 dagen na de 23e evt een zwangerschapstest doen. mocht je het echt wel precies willen weten, dan zou je een volgende maand evt kunnen gaan temperaturen. Moet wel consequent elke dag op hetzelfde moment, anaal is het beste, en je ziet je eisprong pas achteraf. Maar dan weet je het wel![/quote]
 
Opzicht maakt het niet uit. Ik zit echt alleen met het volgende.  20 ,21, 22e  heb ik wel seks gehad daarna niet meer. In dit geval maakt 1 dag extra wel uit omdat sperma ook niet dagen blijft leven. Daarom zit ik ongeveer uit te reken wanneer mn ei is gevallen zodat ik weet of een bevruchting überhaupt mogelijk is omdat er wellicht geen levend zaad meer was. 
 
Als je de 22e een smiley had, en seks hebt gehad, maak je sowieso een kans! Sperma blijft indd niet eeuwig leven, wel een aantal dagen. Wij zijn zelf bijna een jaar lang bezig geweest, probeerde ook echt te timen de meeste maanden met seks tijdens of een dag voor mijn eisprong. en de maand dat ik zwanger werd was het van seks 2 of 3 dagen voor mijn ovulatie. Dus een kans heb je echt! Ik duim voor je :)
 
[quote quote=10161012]Als je de 22e een smiley had, en seks hebt gehad, maak je sowieso een kans! Sperma blijft indd niet eeuwig leven, wel een aantal dagen. Wij zijn zelf bijna een jaar lang bezig geweest, probeerde ook echt te timen de meeste maanden met seks tijdens of een dag voor mijn eisprong. en de maand dat ik zwanger werd was het van seks 2 of 3 dagen voor mijn ovulatie. Dus een kans heb je echt! Ik duim voor je [/quote]
 
 
Dank je wel. Ik heb nu weer hoop. Mijn nod is 6 februari. Dan kom ik het hier laten weten
 
 
Hallo, 
 
Ik heb een vraag. 
Ik heb 8 januari jongsleden een mk gehad. Deze heeft 6 dagen geduurd, volgens de vk is mijn baarmoeder schoon en kan ik weer beginnen met opnieuw zwanger te worden. Nu ben ik gelijk nadat het bloeden gestopt is met testen voor mijn eisprong. Ik gebruik clearblue ovulatie testen. Deze gaven op 23, 24 en 25 januafi een vaste smiley aan daarna niks meer. Tot vandaag nu krijg ik weer een knipperende smiley. Weet iemand hoe dit kan?? 
Ik snap er echt niks van.
 
Terug
Bovenaan