ovulatie vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik heb een vraagje mbt de ovulatie, afgelopen vrijdag ochtend hebben we voor het laatst geklust. Nu gaf   de ovulatietest vanmorgen volgens mij postief aan (was niet helemaal duidelijk of de streepjes van de ovulatietest even donker waren) Het nadeel is dat mijn mannetje dit weekend weg is en op z'n vroegst pas zondag avond weer thuis is. Loop ik nu de eisprong en  dus de beste kans op zwangerschap deze maand mis
Ik weet het echt niet meer,
groetjes en alvast bedankt voor jullie antwoorden
Liefs Mireille

Drie dagen voor je ovulatie ben je ook vruchtbaar. Dus het kan zeker nog!

Hoi Mireille
Ja hoor volgens mij heb je zo'n 3 dagen vantevoren inderdaad ook al kans. Zaadcelletjes blijven nu eenmaal langer leven!! Kan natuurlijk geen kwaad om zondagavond ook meteen te klussen  Spannend en afwachten!

Groetjes Halloweeni

Hallo Lisselott en haloweeni

Bedankt voor jullie snelle reacties, ik lees al wel en tijdje mee op het forum, maar reageer niet zo vaak. Ik merk dat het wel erg prettig is als iemand wel reageerd, dus ik zal voortaan ook meer reageren.
liefs Mireille

Hoi Mireille,

Inderdaad je kan 3 dagen voor de eisprong ook al vruchtbaar zijn. En en positieve ovulatietet wil zeggen dat je binnen 48 uur moet klussen.......... dus als je vriend zondag komt................AANVALLEN!

Je weet maar nooit!
Zo'n test zegt natuurlijk een heleboel, maar iedere vrouw is toch weer anders...............dus het is het proberen waard!

SUCCES!,

SUUS

Hoi Kreeft,
Ik lees nu je mailtje pas maar als je gister je ovulatietest hebt gedaan, en er dus twee gelijke strepen te zien waren, dan was de test vandaag waarschijnlijk flink positief; een dikkere 'ovulatie'streep. Tenminste, als ik naar mezelf kijk, ik twijfel ook altijd één dag of de streep 'even' dik is. Als ik die twijfels heb test ik de dag erna ook nog, dan is 'ie altijd een stuk dikker als de controlestreep. Maar dat wil dus zeggen dat je volgens mij op de zondag avond prima zit!!! Grijp hem bij z'n kladden als hij thuis is. En trouwens het kan 24 tot 36 uren duren voordat je ovuleerd na een positieve ovulatietest. Volgens mij de perfecte timing als ik je verhaal zo lees!

Zet 'm op!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan