Ovulatie vraagje

<p>Goedeavond lieve dames.</p><p>Ik zit met mijn handen in het haar. Ik ben even terug begonnen met ovulatietesten. </p><p>Ik ben vanaf juni tot november niet ongesteld geweest. (Heb dit probleem vaker) maar 14 november toch ongesteld geworden.  Daarna ben ik begonnen met de testen. </p><p>vanaf 3 december tot en met gister 7 december hadden wij een knipperende smiley op de test. En vandaag een leeg rondje.</p><p>ik snap er oprecht echt helemaal niets meer van. Baal zo erg. We willen zo graag nog een kindje erbij. (Heb al 2 kindjes ♡) </p><p>Heb trouwens voor de zekerheid ook een zwangerschapstest gedaan, maar die is negatief. </p><p>Heeft iemand ook in een soort gelijke situatie gezeten?</p><p>Liefs.</p><p> </p>
 
Is niet vast gesteld. Al zou het mij niets verbazen. 
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen eerste ronde al gelijk raak zonder ovulatietesten. 
En nu echt het tegenovergestelde.
 
Dat is heel lastig en vervelend… Ik dacht ook aan pcos, maar er zullen ongetwijfeld meerdere redenen mogelijk zijn! Ik heb het zelf wel en de onregelmatige menstruatie en gedoe met testen klinkt bekend. Heb je al contact gezocht met je huisarts? Wellicht kunnen zij je doorverwijzen, zodat je een beter beeld krijgt van de situatie? En of er überhaupt iets aan de hand is?
 
Terug
Bovenaan