Ovulatie - vruchtbaar slijmvlies?

<p>Hoi!</p><p>Ik heb een vraagje over over mijn eisprong. Ik pieker hier erg over en heb me suf gegoogled, misschien kunnen jullie mij helpen.</p><p>16 september in de avond en 17 september in de ochtend had ik een positieve Clearblue ovulatietest. 17 september s avonds was hij weer negatief. Ik heb op beide dagen gemeenschap gehad (16 en 17), maar daarna niet meer vanwege werk van mijn vriend. Gek genoeg kreeg ik op 18 september veel rugpijn en dat houdt aan tot en met vandaag. Nu maak ik me veel zorgen dat mijn eisprong veel later heeft plaatsgevonden. Las online dat een eisprong tot 3 dagen na een positieve test kan plaatsvinden. Terwijl ik dacht binnen 24 uur na eerste positieve test. </p><p>Nu mijn vragen ;):</p><p>- Hebben jullie soms ook last van rugpijn na ovulatie? En houdt dat langer aan?</p><p>- Ik vind het erg moeilijk om vruchtbare afscheiding te ontdekken - volgens mij heb ik dat nooit. Maar gister (20) september had ik wel een eiwitkleurige propje - niet echt elastisch maar wel doorzichtig van kleur (sorry voor plastische verhaal!!!!). Kan dit ook na eisprong optreden? </p><p>Hoop dat jullie mij kunnen helpen!</p><p>Valentine</p><p> </p><p> </p>
 
Heb geen ervaring met de rugpijn na de eisprong.  Maar mocht je de 18e je eisprong gehad hebben dan heb je nog steeds goede kans op bevruchting.  Zaadcellen blijven ongeveer 72 uur in leven in je lichaam. 
Dat je nog 3 dagen erna een eisprong kan hebben , heb ik ook nog nooit van gehoord.  Wel van die 24 uur. Ik heb in het ziekenhuis gelopen om zwanger te worden en moest altijd binnen die 24 uur na een positieve test langskomen.  
 
Hoi, ik denk dat je 2x op n heel goed moment seks hebt gehad. Je eitje blijft maar (bij n beetje pech) 6u goed (en bij m beetje geluk) 24u goed. Het duurt ook n halve dag ongeveer voordat de zaadjes aankomen dus een of 2 dagen voor de eisprong heb je vaak meer kans dan op de eisprong dag zelf. Die rugpijn kan ook na de eisprong komen dus dat blijft n vaag iets. 
Bij mijn laatste eisprong heb ik n hele dag pijn gehad de dag erna zelfs n kleine bloeding. Ik denk dat ik de pijn er na of tijdens had. De dag tevoren had ik al wat zeurderig gevoel. 
Succes, miss is t wel raak??
 
Terug
Bovenaan