<p>Hoi!</p><p>Ik heb een vraagje over over mijn eisprong. Ik pieker hier erg over en heb me suf gegoogled, misschien kunnen jullie mij helpen.</p><p>16 september in de avond en 17 september in de ochtend had ik een positieve Clearblue ovulatietest. 17 september s avonds was hij weer negatief. Ik heb op beide dagen gemeenschap gehad (16 en 17), maar daarna niet meer vanwege werk van mijn vriend. Gek genoeg kreeg ik op 18 september veel rugpijn en dat houdt aan tot en met vandaag. Nu maak ik me veel zorgen dat mijn eisprong veel later heeft plaatsgevonden. Las online dat een eisprong tot 3 dagen na een positieve test kan plaatsvinden. Terwijl ik dacht binnen 24 uur na eerste positieve test. </p><p>Nu mijn vragen :</p><p>- Hebben jullie soms ook last van rugpijn na ovulatie? En houdt dat langer aan?</p><p>- Ik vind het erg moeilijk om vruchtbare afscheiding te ontdekken - volgens mij heb ik dat nooit. Maar gister (20) september had ik wel een eiwitkleurige propje - niet echt elastisch maar wel doorzichtig van kleur (sorry voor plastische verhaal!!!!). Kan dit ook na eisprong optreden? </p><p>Hoop dat jullie mij kunnen helpen!</p><p>Valentine</p><p> </p><p> </p>