Ovulatie?!?!

Hallo allemaal, 22 oktober was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie.. Ik begin direct te testen na mijn menstruatie omdat mijn eisprong altijd wat eerder is.. 1 november was mijn eisprong, ik heb hem ook gevoeld. Toch ga ik doortesten omdat ik het zeker wil weten. 2 dagen later was er geen streepje meer te zien. Nu voelde het net of had ik 6 november weer een eisprong, dus heb ik toch maar even een ovu test gedaan (had genoeg testen dus dacht kan wel..) alleen was er weer een duidelijke streep te zien.. even duidelijk als het controlestreepje. En tot de dag van vandaag (8 november) is het gelijk gebleven. Een dikke streep. Ook heb ik telkens een steek in mn onderbuik. (Rechtsonder) Iemand hier ook ervaring mee??? Kun je 2 eisprongen hebben in je cyclus?? Snap er niks van..
 
Idd een ovulatietest reageert ook op het hcg hormoon. Staat ook in de bijsluiter van de ovulatietesten. Dus klinkt wel positief ! Hopen dat het inderdaad dat is dan. Succes !
 
Bedankt voor jullie reactie! Ik had ook zoiets al gelezen, maar dacht dat zal toch niet.. Nou hopen dat het toch echt zo is.. Maar wachten duurdt zo lang ? In Augustus een miskraam gehad, dus hopen op nu wat meer geluk ? xx 
 
Terug
Bovenaan