Ovulatie?

<p>Dames, </p><p>Sinds vorige maand gestop met de pil. Na 1,5 week last van mn buik steken in mn onderbuik savknds beetje misselijk zou het mn ovulatie zijn geweest? Ook een beetje bloed. Deze maand ongesteld geworden. Spannende 2e ronse bwn benieuwd of ik deze maand weer voel of niet. </p><p> </p><p>Groetjes</p>
 
Sommige vrouwen voelen inderdaad hun ovulatie. Door bepaalde symptomen op een gegeven moment te herkennen. 
Toen ik zwanger bleek, was ik op de dag van mijn ovulatie opeens heel misselijk. Ik vond toen ook op internet dat het erbij kon horen, maar vond het wel vreemd omdat ik anders nooit misselijk was.  Twee weken later bleek ik zwanger ? 
Het kan dus alle kanten op denk ik. Maar met ovulatietesten krijg je vaak de beste bevestiging! 
 
 
Nu ook voor de eerste keer mn ovulatie gevoeld dankzij ovulatie testen. Savonds een knal streep, in de nacht wakker geworden van een zeeeer pijnlijke steek rechts, en sochtends negatieve ovu test, het moest dus wel mn eisprong zijn geweest!
 
Ik kan me ook niet herinneren of ik dat voor ik de pil slikte voelde mn ovulatie. Maar vorige maand voelde ik het (volgens de dokter). Vond vreemd omdat ik het niet had meegemaakt. Nu 2e periode en heb tot nog toe na dag 12 nog niets gevoeld de 1e periode voelde ik vanalles na 11 dagen. Doe al aantal dagen een ovulatietest en die zegt nog niet dat ik mn ovulatie heb. Bem eeg benieuwd.
 
Terug
Bovenaan