Ovulatie

Hallo meiden,
Ik ben nu 1 1/2 jaar bezig maar helaas.
Ik heb 8 maanden een normale cyclus gehad nu ben ik onregelmatig ong klopt het dan nog dat je vanaf ongeveer de 10e tot en met de 15e dag het meeste kans maakt en dat je ook het beste om de dag kunt knuffelen en niet iedere dag. Ik heb ook al een paar keer een ovulatie test gedaan maar dat is ook niet alles nu wil ik een soort thermometer kopen die je ovulatietemp kan meten zoiets heb ik gehoord ze zijn super duur klopt dit bestaan die.
Hoor graag jullie reactie.

Vlgs mij ligt het eraan hoelang je cyclus is anders kun je dat niet weten,dacht ik.. wat betreft de thermometer;geen idee. maar ik wilde hoe dan ook reageren want het knuffelen klonk zo lief!
en hou moed,want vlgs mij is dit een goede maand om zwanger te worden,Succes!

Ik weet niet of zo'n thermometer bestaat, maar een gewone voldoet ook. Ik heb ook mijn eisprong herkent met en gewone thermometer. En je kan het zien aan je slijm. Kijk eens op www.vruchbaarheid.org, daar kan je heel veel vinden. En je kan het gerust elke dag doen, volgens mijn gyn.

Sterkte

Liefs Tatjana

je hebt toch ook van die testen om te kijken of je vruchtbaar bent? liggen geloof ik bij de zwangerschaps testen...heb ze nooit gebruikt maar geloof wel dat dat ze zijn.

Hoi meiden dank jullie voor jullie reactie. Ik heb nog een vraagje. Ik ben sinds een paar dagen aan het temperaturen maar ik wilde weten hoe lang je dat moet doen bijv niet lachen hoor ik heb na twee minuten dan ding erin het alweer gehad moet dat een bepaald tijd of maakt dat niet uit.
Ik vindt het trouwens geweldig dat ik jullie gevonden heb. succes allemaal.
Groetjes Patty

Terug
Bovenaan