Ovulatie

Hoi,

Ik zit nu in dag 19 van mijn cyclus van 34 dagen en nog steeds geen positieve test .... Maandag & dinsdag kwam de kleur dichtbij de kleur in het testvenster maar vandaag is deze weer veel lichter. Gelijk van kleur is ie nooit geweest en zeker niet feller. Wat nu? Sla ik gewoon een eisprong over? Heb ik mijn eisprong al veel eerder gehad? Ik ben begonnen op dag 11. Ben een beetje onzeker aan het worden nu. We zitten in de 9de rond

Bedankt!
 
Mijn cyclus schommelt tussen de 32 en 35 dagen en deze maand had ik pas op dag 23 een positieve ovulatietest. Misschien heb jij ook gewoon een late eisprong.
 
Tja zo'n test is altijd moeilijk. Het kan van alles zijn. Ik heb met de test van de gezamenlijke apothekers me ook altijd afgevraagd wat ik zag, met clear blue was het veel duidelijker.

Toch ben ik nog steeds overtuigd dat temperaturen veel beter werkt, wel onhandig omdat je het je volledige cyclus moet doen maar dan weet je wel wat er met je lichaam gebeurt. En als je na 12 ronden naar de huisarts gaat dan wordt je niet eerst naar huis gestuurd met 'ga maar 3 maanden temperaturen'. Ik heb veel gehad aan www.vruchtbaarheid.org.

Succes!
 
Ik moet altijd 12 dagen afhalen van mijn cyclus en dat is dan de dag van mijn eisprong(officieel 12-16 dagen). Als je dus een cyslus van 34 hebt dan kan je een eisprong hebben op de 18 t/m 22 ste dag. succes
Marielle
 
Ik heb ook altijd een hele late eisprong en een cyclus van 30-34 dagen. Dus voor het gemakkie even door klussen tot 10dagen voor je NOD. Dat zit je redelijk goed.

SUcces Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan