ovulatie

A

Anoniem

Guest
Voordat ik met de pil begon en tijdens mijn pilgebruik heb ik nooit mijn ovulatie gevoeld. Nu had ik vandaag ineens steken aan de linkerkant en vorige maand voelde ik dit ook heel heftig. Het is ook precies in de periode dat ik mijn ovulatie zou moeten krijgen. Wat denken jullie? En kan je dit ineens gaan voelen?

Liefs vic

Ja zeker kan je het voelen. Dat je voordat je aan de pil begon je ei niet voelde komt waarschijnlijk omdat je toen niet bezig was met zwanger worden. tijdens je pilgebruik voel je het niet omdat je dan geen ei hebt. En nu voel je het wel. Je bent er meer mee bezig dan anders. Het kan ook per maand verschillen hoor, is mijn ervaring

Hoi Vic,

Ik lees in jouw verhaal eigenlijk mijn verhaal. Tijdens en voor de pil voelde ik ook geen steken ofzo. Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik precies wat jij omschrijft. Ik hoop hem dit weekend weer te voelen (of maandag) dan is het weer 2 weken na mijn ongesteldheid.

Groetjes

Klopt wat Karin zegt, tijdens pil gebruik heb je geen ei. Een half jaar nadat ik gestopt was met de pil heb ik het 2 x gevoeld. De laatste keer voelde ik het niet, maar ik had afschijding bij het afvegen, 's avonds geklust en raak! :)

Succes iedereen!!
Liefs Vissen

Terug
Bovenaan