Ovulatie

Sharon K

New member
Hi dames.



Op 25 maart ben ik ongesteld geworden en dit heeft ongeveer 3/4  dagen geduurd. Als ik uitga van mij gevoel en de calculators online zou ik van 6-4 tm 10-4 me vruchtbare periode hebben. Een paar dagen daar voorafgaande ben ik al met ovulatietesten gaan werken om een goed inzicht in de cyclus te krijgen omdat ik door spiraal niet ongesteld ben geworden. Ondanks dat nu me ovulatie zou moeten zijn geeft me test iets anders aan.



Iemand hier ervaring mee dat het toch wel verschilt?



Ik hoor het graag.
 
ik ben deze maand ook begonnen met ovu testen

Maar kwam ook tot de conclusie dat ik een late eisprong heb, dus ook gewoon door blijven testen is mijn advies :)
 
Hi Sharon K,

Ik heb ook ovulatietesten gebruikt en mijn ovulatie kwam een aantal dagen later dan mijn berekening aangaf. Het kan zijn dat die van jou ook wel later is of misschien wel eerder. Mijn advies is net zoals hierboven ook gewoon blijven test en als hij deze maand niets aangeeft misschien volgende maand juist wat eerder beginnen.
 
Hi dames



Dank je wel ga ik doen!! Heb wel ook echt krampen en steken aan me rechterkant al een aantal dagen. Ben benieuwd dan zal het wel iets later zijn dan ik zelf verwacht!



Groetjes
 
Terug
Bovenaan