Ovulatiebloeding en 2 keer positieve ovulatie testen

<p> </p><p>Hallo allemaal,</p><p>In oktober heb ik een miskraam gehad. Daarna netjes ongesteld geweest en deze cyclus ovulatie testen gebruikt. </p><p>Op dag 11 gaf de test een donkere streep en had ik steken onderin mijn buik. Dacht de eisprong. Maar 's avonds had ik ineens bloedverlies. Minder dan een menstruatie maar het heeft 3 dagen aangehouden. </p><p>Nu ben ik door blijven testen met de ovulatie testen. Alleen afgelopen maandag vergeten i.v.m. het werk. Gisteravond ineens een duidelijke positieve ovulatie test.... op dag 21. Vandaag is hij ook nog wat donker.</p><p>Wat zou dit kunnen zijn?? Eerder deze cyclus een ovulatiebloeding gehad? Maar hoe kunnen de positieve ovulatie testen nu dan?</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?</p><p> </p><p>Groetjes Qui </p>

Het kan zijn dat je ovulatie test positief is omdat je zwanger bent.... weet je zeker dat ook de eerste keer de test echt positief was? Zou voor de zekerheid een zwangerschapstest doen. Laat je het weten? 

Succes en liefs! 

Bedankt voor je reactie. 
Ik heb gisteravond een zwangerschapstest gedaan. Maar die was negatief. Heb 25e ook pas mn NOD. 
Op dag 11 was de test naar mijn mening ook positief.. 
Denk dat ik maar gewoon moet afwachten en mezelf niet gek moet maken. 

Terug
Bovenaan