Ovulatiebloeding vs. temperatuur

<p style="-webkit-font-smoothing: antialiased; color: #212121; font-family: 'Segoe UI', 'Segoe UI Web (West European)', 'Segoe UI', -apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, 'Helvetica Neue', sans-serif; font-size: 15px; margin: 0px; line-height: normal;"><span style="-webkit-font-smoothing: antialiased; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font: inherit; vertical-align: baseline; color: inherit; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">He meiden, wie heeft er wel eens ovulatiebloedingen gehad? En waren deze dan voor tijdens of na de ovulatie? En op welke dag na de ovulatie stijgt jullie temperatuur?</span></p><p style="-webkit-font-smoothing: antialiased; color: #212121; font-family: 'Segoe UI', 'Segoe UI Web (West European)', 'Segoe UI', -apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, 'Helvetica Neue', sans-serif; font-size: 15px; margin: 0px; line-height: normal; min-height: 16.7px;"><span style="-webkit-font-smoothing: antialiased; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font: inherit; vertical-align: baseline; color: inherit; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="-webkit-font-smoothing: antialiased; color: #212121; font-family: 'Segoe UI', 'Segoe UI Web (West European)', 'Segoe UI', -apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, 'Helvetica Neue', sans-serif; font-size: 15px;"> </p><p style="-webkit-font-smoothing: antialiased; color: #212121; font-family: 'Segoe UI', 'Segoe UI Web (West European)', 'Segoe UI', -apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, 'Helvetica Neue', sans-serif; font-size: 15px; margin: 0px; line-height: normal;"><span style="-webkit-font-smoothing: antialiased; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font: inherit; vertical-align: baseline; color: inherit; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn lichaam verrast me tot nu toe nog elke maand! Na een paar cyclussen van 29 dagen, zat ik vorige maand op 28. Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus en verwacht de ovulatie dus gisteren of vandaag. Zaterdag en gisteren een ovulatietest gedaan maar niets waargenomen. Dag te laat begonnen nam ik aan. Zaterdagochtend had ik wat vreemde pijnlijke steken in mijn buik die ik in ronde 1 ook rond de vermoedelijke ovulatie heb gevoeld. Zaterdagavond en gisteren had ik iets bloedverlies maar vanmorgen was het net alsof ik ongesteld was geworden (heb overigens altijd wel een vrij lichte ongesteldheid). Er was vanmorgen nog geen noemenswaardige verhoging van mijn temperatuur. Bijzonder! En nieuwsgierig naar mijn lichaam :) </span></p>
 
Hm wat vreemd! Je zou zeggen dat je met de test je lh piek hebt gemist en dat ie 24 uur later plaats heeft gevonden? Maarja daar moet je temperatuur dan ook naar zijn..
 
De vorige keer heb ik op dag 14-15-16 getest en ook niet iets noemenswaardig waargenomen (dus ik dacht nu, ik begin een dag eerder, lol). Ik vermoedde toen op dag 15 de ovulatie i.v.m. cyclus van 29 dagen. Echter had ik nu een cyclus van 28 dagen dus zou ik op de 14e mijn ovulatie hebben gehad. Op dag 17 steeg mijn temperatuur pas van 36,9 naar 37,7. De app (Flo) zegt daarom dat mijn ovulatie op dag 16 was. Dat matcht dus niet met de ovulatietesten. In ronde 1 had ik op dag 15 en 16 een positieve ovulatietest en op dag 30 mijn ovulatie. Toen temperatuurde ik nog niet. Wil het graag snappen haha! 
 
Terug
Bovenaan