Ovulatiebloeding?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben 33 jaar en wil graag zwanger worden van mijn eerste kindje. Ik zit momenteel in ronde 7 en heb deze ronde voor het eerst een ovulatietest gedaan. Ik weet dat ik niet mag klagen over mijn cyclus, deze is gemiddeld genomen 28 dagen. Maar het lijkt alsof ik iedere cyclus iets anders geks ervaar waarvan ik denk; zou ik nu dan toch zwanger zijn?</p><p>Mijn ovulatietest was positief dus we hebben geklust direct na de positieve test. Al die dagen ervoor ook al.</p><p>Ik lees hier al een enige tijd mee maar kan het antwoord op mijn vraag nergens vinden.  Ik heb namelijk bijna iedere cyclus te maken met een z.g.n ovulatiebloeding, ongeveer 4 dagen na de ovulatie. Deze keer was het anders, ik had veel slijmverlies al direct na de ovulatie, en vandaag 4 dagen na de ovulatie heb ik weer heel licht roze aan het toiletpapiertje zitten (slijm en bloed?).Sorry voor de details!! Dit zal toenemen en kan soms wel een dag of 4 - 5 aanhouden. Dit is geen ernstige bloeding te vergelijken is met een menstruatie maar wel "vervelend".</p><p>Ik ben hier al mee naar de huisarts geweest maar hij geeft aan dat er niet zoveel aan de hand hoeft te zijn omdat mijn cyclus zeer regelmatig is, zelfs gunstig</p><p>Zijn er meer dames die dit hebben en bleken toch zwanger te zijn? Wil een ovulatiebloeding en het verlies van slijm zeggen dat de menstruatie er aan komt?</p><p>Ik hoop op jullie antwoorden.</p><p>Alvast bedankt!</p><p>Groetjes van Fleur</p><p> </p>
 
Hoi Fleur. Dat is een goede vraag. Ik zelf heb dat niet moet ik zeggen. Inmiddels bijna 2 jaar bezig maar dat zegt me niks. Roze afscheiding duid vaak op innesteling maar dat is dan wel heel snel na je ovulatie. Kan haast niet. Je hebt altijd een cyclus van 28 dgn? Afscheiding zelf is dacht ik heel gewoon. Dat heb ik ook. Of is dat bij jou heel veel? 
 
Hoi Stefanie,Dankjewel voor je reactie!!Ik had problemen met het inloggen en kon dus niet eerder reageren. Je bent al twee jaar bezig voor je eerste kindje? Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik had al heel snel na mijn ovulatie last van afscheiding. Ik zit nu op cyclusdag 20 en  merk sinds gister dat er roze bij zit. Vaak zet dit door naar bruin.. maar het valt mij op dat het nu niet is. Maar wat niet is kan nog komen. :-( Bij mij is dat niet heel veel, vaak alleen bij het "persen" wordt het meer. Ik hoef geen inlegkruisje te gebruiken hiervoor, jij wel?Ik heb inderdaad een cyclus van gemiddeld 28 dagen, ik realiseer me dat ik er niet over mag klagen..  Hoeveel dagen heb jij gemiddeld?Groetjes van Fleur  
 
Terug
Bovenaan