Ovulatiebloeding

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand van jullie wel eens een ovulatiebloeding gehad? Hoe verliep dat en wanneer had je dat? Ik wist namelijk niet eens van het bestaan af en nu had ik vorige week een bloeding, dus ging ik even googelen.

Ik dacht de dag er voor al dat ik vruchtbaar was i.v.m. afscheiding en toen kreeg ik ineens die bloeding. Dus ik hoop dat dat het was, want we hebben dan op tijd geklust!

Groetjes, Marisa
(ronde 1, 2e kindje)

hee dit klinkt misschien als hoop voor mij...ik heb namelijk precies hetzelfde, alleen bij mij lijkt het op een ongesteldheid :( terwijl ik 4 november pas weer ongesteld moet worden! en ik ben in 9 jaar nog NOOIT onregelmatig ongesteld geweest, altijd om de 4 weken! uitzonderingen daarbuiten gelaten natuurlijk, als ik bv de pil doorslikte
ik heb net ook gegoogled maar als het veel bloed is ipv soort spotting ben ik bang dat het een menstruatie is...en weet ik nu dus ook niet wat er bij mij 4 nov gaat gebeuren en of ik nou zwanger ben of niet
weet iemand hier raad mee??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UP UP UP inderdaad, ben echt benieuwd wie dit nog meer heeft of had en wat de uitkomst was/is!

hey hallo,

Ik heb hetzelfde gehad!!! Zou eigenlijk mijn eisprong moeten hebben maar ik had eerst lichte bloedingen! En toen een paar x best flinke bloedingen, heb ook al even flink lopen speuren op internet.....ik ben ook altijd regelmatig ongi geweest!!!
Zou ik dan toch stiekem zwange kunnen zijn?????
Anders word mijn NOD 11 november!!!

Nou, ik ben dus inderdaad niet de enige. Ik heb het ook nog nooit gehad, maar als je gaat googelen zijn er toch best veel vrouwen die dit hebben. Nou ja, weet je wel wanneer je je eisprong hebt gehad, dus dat is positief.

Als ik de dag van bloeding ongeveer aanhou als eisprong, zou ik eind deze week mijn NOD hebben. Voelen jullie al wat? Ik ben soms wat misselijk en wat kleine krampjes, maar voor hetzelfde geldt hou ik mezelf voor de gek...

Groetjes, Marisa

ja als ik de de bloeding aanhou als eisprong had ik gisteren ongi moeten worden!!!!!
Durf eigenlijk nog niet zo goed een test te doen..........heb wel het idee dat ik gevoelige tepels heb...ha ha maar ja net wat je zegt ik kan mezelf ook iets aanpraten!!!!
wanneer ga jij testen??? hoe je de bloeding gewoon aan als eisprong???
spannend hou me even op de hoogte!!!

xxx

Tja, zo'n bloeding... ik vraag me inderdaad ook af hoe veel bloed "spotting" is, en wat een menstruatie?

Ik wilde namelijk zo'n 2 weken terug lekker "knuffelen" (ahum) met mijn mannetje, zag ik ineens een bloeding (op de 30ste dag, mijn cyclus is 42 dagen). We hebben toch geknuffeld, waarna wel bloed te zien was, maar het zette die zelfde dag en de dagen erna niet door.

Nu ben ik bijna een week over tijd (gezien mijn cyclus van 42 dagen). Ik heb al getest op dag 44, maar helaas was die test negatief. En nu ben ik het geheel kwijt...

Ik denk dat ik even af moet wachten, maar wat zouden jullie doen???

groetjes druifje

Hallo,

ik ben even heel erg benieuwd of er al iets meer duidelijkheid is bij jullie!!!!!

Ik moet vandaag ongi worden!!!! Dus wacht het met spanning af.......

xxx

Terug
Bovenaan