Ovulatiebloeding

Ik heb vrijdag een positieve ovulatietest gehad, zaterdagmiddag voelde ik mijn eisprong denk ik. En maandag had ik wat donkerbruinbloedverlies, halve tampon vol. En vandaag (dinsdag) een klein beetje rood bij afvegen.
Is dit een ovulatiebloeding?
 
Nee, dit is niet hetzelfde als jou.
Ik had dus 2 dagen na de eisprong donkerbruin bloed en vanmorgen nog een keer rood bij afvegen. Verder niks meer. Dus bij mij gaat het niet door tot mijn menstruatie en is het echt heel snel op de eisprong.
Ik denk zelf een ovulatiebloeding bij mij. Bij jou lijkt me het inderdaad iets anders, wat weet ik niet.
 
Klinkt idd heel erg als een ovulatie bloeding en kan dan geen kwaad. Zijn meer mensen die dit hebben. Succes! 
 
Oke gelukkig, fijn die bevestiging. Ik had dit nog nooit gehad vandaar. En was bang dat het het zwanger worden deze maand in de weg zou zitten. Maar we wachten geduldig af. ?
 
Nee hoor, een ovulatiebloeding zit een eventuele zwangerschap niet in de weg. Google maar eens, je bent niet de enige die dit heeft. Succes en hopelijk snel een positieve test! 
 
Ik heb dit ook gehad 2 weken geleden 2 dagen voor en na mijn ovi hele lichte bloedverlies. Had ik nog nooit gehad. 3 dagen gestopt en toen begon het weer. Ivm mijn gynaecologisch achtergrond heb ik hun gebeld. Wat bleek ik ben zwanger
 
Terug
Bovenaan