Ovulatiebloeding?

Ik heb elke maand op ongeveer 2 a 3 dagen na positieve ovulatietest een heeel lichte bloeding in mijn afscheiding. Ik dacht altijd dat mn ovulatie 1 dag na de positieve test al was (ging ik gewoon domweg vanuit) en dat de lichte bloeding betekende dat een week later ofzo mijn menstruatie begint. Want meestal gaat de lichte bloeding weg, maar kort daarna begin het weer en wordt het steeds wat meer tot ik ongesteld wordt.

Nu had ik afgelopen dinsdag een positieve ovulatietest. Vandaag veel afscheiding dus bedacht me ineens dat ik misschien vandaag wel mijn eisprong heb. En ja hoor, net heel lichte bloeding in mijn afscheiding gezien.

Is het te laat om nu nog seks te hebben voor een evt zwangerschap? Of ben ik nog optijd als de eisprong daadwerkelijk vandaag is? Ik weet dat de dag van de eisprong het allerbeste is maar zijn er dinsdag en gister niet aan toe gekomen.
 
hoi Danielleeeeex, 
ik zou het zeker proberen wellicht leeft je eitje lang en is het precies goed om te bevruchten. 
Aangezien je de bloeding hebt gehad, is je eitje dus al wel gesprongen dus ik zou niet te lang wachten. 
heel veel succes! ;) 
 
Terug
Bovenaan